Svar på tal

Hallå!
Igår när jag la upp ett inlägg om Twilight-tjejerna så var det många som fatta hinten att  Kristen Stewart inte tillhör min top 100 av favorit kändisar.
Fasen, jag som tyckte att jag lindade in i orden så väl. Men ni genomskåda mig, bäst att förklara mig.

Nej, det är ganska känt att jag inte är så förtjust i denna.. tjej. Hon är rebellisk rockbrud som kör sitt eget race.. bla bla bla. Skit snack om du frågar mig.
I mina ögon så är hon bara en i raden av många diviga "sanna aktriser". Nästan att hon tycker sig vara mer än någon annan.

Att röka cannabispipa & hasch, det är en favorit syssla hon har.
- Kristen älskar att dela en pipa med sina vänner och tycker inte att det är något fel med det. Det är så de roar sig, säger en insider till News of the world.  

- Kristen är en riktig rockbrud och bryr sig inte ett dugg om vad folk tycker om henne.  

Ja, hon är så artistisk & rock-chick.. 

Någon som jag ger den talanglöse Vanessa Hugdens credit för, är att hon kan ialla fall låtsas vara ödemjuk mot medierna. Inget som fröken Stewart kan stava till.
En sann artist kan hantera sitt arbete & medierna.
Jag menar, så många innan henne har lyckats göra det, då ska det väl inte vara så svårt att göra det hon också?

Hon har även förstört min bild på hur Bella är i Twilight-serien. I boken ser jag en klumpig, rolig, ironisk men samtidigt väldigt mogen tjej. Ja, hon är som vilken glad tjej som helst.
I filmen ser jag bara en deprimerad tjej som ser sömnig ut konstant. Jag menar, ge kvinnan lite Prozac, så hon verkar liiiite lättsammare ialla fall.

Vad hemsk jag måste verka, men detta är mina åsikter och man kan inte älska alla kändisar. Eller jag tror att jag har en tendens att tycka raka motsatsen än alla andra här på bloggen?

Men vad tycker in om Kristen Stewart?
#1 - - myrins ~:

åh vad jag älskar dina inlägg, för du har så bra åsikter, för dom är som mina haha. nejdå, men hon är faktiskt riktigt.. tråkig? hon va helt oberörd på mtv-movie awards, jag störde mig otroligt mycket på henne då. tillomed mer än vad jag gör i filmen då hon inte ler EN ENDA gång! usch



sv: inte så mycket.. ska försöka njuta av den sista ledigheten :)

själv då?

puss ♥

#2 - - Maria:

Måste nog gå emot dig i den här åsikten (fastän jag oftast brukar hålla med dig i dina inlägg).

Jag tycker att hon passar bra som Bella, och gillar hennes unika stil. Visst, hon ser ofta hängig och trött ut, men jag antar att det bara är så hon är. Skulle de gå och byta ut Kristen i Twilight-filmerna mot någon annan nu skulle det bara bli fel (som med Rachelle som de tydligen ska byta ut).



Det där med cannabis och hasch däremot fattar jag inte alls varför hon håller på med. Man kan väl vara cool utan att syssla med droger också? :S

#3 - - Cajsa:

det är helt SJUKT va tiden går fort! ^^

#4 - - Leia:

Ja, precis. Det är samma här. :S

#5 - - Freddie:

det kommer den aldrig göra men lite bättre kan det bli :)



hoppas allt är bra :9

#6 - - J:

Jag fattar vad du menar om Kristen Stewart och håller med lite. Men som hon är med i en sån underbar film så blire att jag älskar henne.



Sv: Haha ah d är jag:)

okej, ja d har jag, har varit på stan med vänner:)

#7 - - Natalie sv ::

de var de också(: allt bra?

#8 - - sanna:

jag tycker att hon är cool men hon ser ganska så sur ut ibland ; P

#9 - - Caroline Johansson:

Hehe okej ghärligt! :)

#10 - - Antonia C Nilsson:

hihi okej nja inte jag heller faktiskt men jag vet ju inte riktigt för har inte haft samsung ;)<33

#11 - - Helena:

Hon har verkligen förstört Bella i filmen !

Det kan jag verkligen hålla med dig om, men jag gillar henne inte så mycket i vanliga fall heller så :P



Men jag hoppas att du har haft en bra dag :D



Puss!

#12 - - Alexandra:

sv; det var det kan jag säga! ;)

#13 - - sanna:

jaa haha ;P



kraam!

#14 - - ada:

sv: vad bra! :) min helg har varit toppen, din? :D

#15 - - Millan:

Älskar hennes utseende i alla fall :>

#16 - - Fanny:

Jag tkr inte heller att hon är så speciell...på alla intervjuer och allt som man kollar med henne så verkar hon lite...jag vet inte, men jag gillar henne inte riktigt... ;)

#17 - - Emelie:

Nej, i mina ögon är hon inte speciellt häftig iallafall :P



Puss!

#18 - - simone:

Haha när du formulerar det så, så tkr jag att hon verkar konstig xD Haha ^^ O du hade rätt om det där med att hon ser så trött o blek ut!

Fast jag gillar henne fortfarande xd vet inte varför höhö X)

#19 - - jenny:

Haha håller med dig helt och hållet på det där med filmen! Bra skivet ! :D <3

#20 - - Frida:

Jag tycker om kirsten, visst har hon sidor som inte är så bra men annars tycker jag om henne :)

#21 - - Sofia:

jag tycker om kristen. Tycker dock att hon är en riktigt dålig förebild. Många unga ser upp till henne och hon knarkar och säger att det är bra... Not Good!

#22 - - LIENE:

Jag gillar henne! hon behöver inte gå med bara klackar på röda mattan, hon hade ju converse:O men det är så sjukt snyggt! och jag gillar när folk kan vara hur de själva är utan att bry sig om vad andra tycker.

Hon utmärker sig mer nu bara för att resten kör på samma gamla vanliga som har bliuvit så tråkigt.

Till top