Oförskämd eller en sann artistisk integritet?

Några av oss satt ju uppe & kollade på Oscarsgalan natten till måndagen.

Som många upptäckte befann sig Robert Pattinson på galan för att "presentera" Twilight filmen, som Amanda Seyfreid med Mamma Mia.
Men vissa har undrat över varför inte Kristen Stewart var med på galan med Robert.
Enligt hennes far som var på Oscarsgalan förklarade hennes frånvaro med att: "that Kristen would present at the Oscars, “When it’s a great movie, not just one that makes a lot of money.”

Jahapp, det var ju trevligt? (....)

Gillar hon inte filmen som hon själv medverkat i? Vad är det för divalater jag hör?!
Har ett tag läst en hel del artiklar om hennes pessimism till hela Twilight-cirkusen.
Visst, det är säkert inte lätt att hel plötsligt vara jättekänd. Jag gillar att hon går emot strömmen & inte sväljer allt som har med media & hela grejjen att passa in som superstjärna.  Men börjar inte detta gå mot oförskämdhet?
Det gäller ju inte bara Oscarsgalan utan, hennes attityd mot hela Twilight hysterin? 


Vad tycker ni?
Oförskämd eller en sann artistisk integritet?

#1 - - frida:

hehe jaa verkligen! de var det jag direkt tänkte på :p Vad görs idag då? :)

#2 - - ANGELICA:

sv: åh okej okej :) mys!

#3 - - Liisa:

Fin blogg :)

#4 - - felicia:

tack för fråga, svar kommer på fredag :)

kram!

#5 - - Sofia:

Okej:)! Ja rosa är sött:)



Puss!

#6 - - Carro:

Men vad konstigt att hon inte var och presenterade sin film,

#7 - - NIKI:

Mmmm visst var dom :)

#8 - - Cajsa:

jo tack det börjar bli bättre! :D det börjar att gå åt mitt håll nu tror jag.. :) får hoppas på det! :) märks när jag vaknar i morron om inte annat.. :P

xx C..

#9 - - Erika:

Men jag har läst att hon först inte gillade Twilight och så, men sen när hon väl spelat Bella och så, så älskade hon filmen och allt & det hennes pappa sa kanske inte var sant? ;p

#10 - - evelina:

det är otroligt töntigt att hon gör så, menmen, allt kanske bara är ett rykte, som de oftast brukar vara..

btw så är rob sjukt snygg!

#11 - - Emma:

Vilken söt blogg du har :)

Läs gärna min blogg (;

Kram Emma

#12 - - emma härnqvist/perfektion:

ringde ett samtal och de kirrades direkt så nu har jag gjort prov, eller igår gjorde jag det :)



hur är de med dig idga då? själv är jag ganska trött efter första arbetsdagen på länge. kram

#13 - - Jonna:

bara fint :) märks inte de i inlägget?

#14 - - Giulia:

Sv: Nä många är inte det, men det är rätt kul när man väl börjar läsa in sig lite.. bara tillräckligt mycket för att förstå, bilda sig en uppfattning och sedan kunna rösta! :) Jag tycker att det är jätteviktigt att man tar sitt ansvar och röstar, trots att det kanske kan kännas jobbigt! Vad säger du?



Kram,

Giulia

Till top