2 Maj 2017

Försöker få in regelbunden.. Okej, oftare blogguppdateringar än tidigare. Känns som att jag hamnade i en så kallad "fetsvaka". 
Nej men helt seriöst. Kommer ihåg hur jag älskade att blogga förut. Det var ett forum där jag kunde skriva av allt som får runt i huvudet på mig. Nu förtiden verkar det svårare. Har som en spärr som får mig att hålla igen på inläggen, vilket lede till att jag mer eller mindre la av helt. 
Men vi får se om detta ryck kommer hålla i sig. Hehe
 
På tal om helt annat så fick jag en påminelse om att idag var det 1 år sedan min vapendragare fick somna in. I ungefär 9 år fick vi tillsammans, min allra första hund, Kiwi
 Hon var med överallt! Gick hon inte själv hängde hon i väskan och hade koll på allt omkring en, eller satt i cykelkorgen när man cyklade in till stan. Det var tider det! 
Men idag springer hon omkring i hundhimlen och har det underbart.
 
Livet knatar vidare annars med mina två andra hundar: Coopa och Smulan. Två banditer som gör livet liiiite mer fartfyllt!
 
 
 
Till top