21 Oktober

Ja, födelsedagen kom och gick. 
 
Jag har haft en underbar dag idag men mitt livs kärlek. Dagen till ära, så är man ledig och började morgonen med att gosa med hundarna och gå ut på lång promenad. Sedan var hundvakt fixad och lite små fix hemma sedan drog vi iväg till Erikslund. Började med sushilunch på Sushi Yama 
 
Sedan var det shopping som stod på agendan! Mitt hjärta är ju för underbar han sa till mig "du får handla vad du vill för hurmycket du vill". 
Det är ju de magiska orden för att jag ska bli super snål och INTE shoppa. HAHAHAHA! Säger man till  mig att jag får shoppa loss, så blir jag super snål istället och lägger då mycket energi på vad jag verkligen vill ha. 
Vi gick runt ett bra tag innan jag fick syn på en affär som hade typ 50% rea på MASSOR av kläder. Sagt och gjort, så styrde vi kosingen dit. Fick med mig massor av fina plagg (som kläning, toppar osv) och jag är super nöjd! 
 
Efter en låååååång för- & eftermiddag så drog vi vidare till Kajens Kafe vid hamnen för middag och födelsedagsfika. 
 
Sen drog vi hem och har bara slappat. En bättre födelsedag finns inte, kunde inte har fått en bättre dag än denna. 
Nu är man ett år äldre och förhoppningsvis visare (det är ju inte så jävla självklart!). Hela 26 år gammal. Tjugosex år.  
 
 
 
Ha en bra dag alla! 
 
Till top