Raffaello

Vilka fantastiska godsaker! 
Detta är en pralin helt i min smak. Då jag blir väldigt mätt och trött på mörk- eller ljus choklad så kan jag säga att dessa kunde man verkligen äta hur mycket som helst utav. Då jag har på uppdrag av Buzzador, att sammanfatta min upplevelse av dessa godingar. Som ni förstår så är jag verkligen såld på dessa!
 
Förpackningen:
En ljus förpackning med röda detaljer ger en väldig lyxig känsla. Vad blomman gör på förpackningen vet jag inte, men det gör samtidigt ingenting. Det är fint! 
Det är också väldigt lätt att öppna förpackningen. Så man sliper att riva upp hela förpackningen och tappa pralinerna. 
 
 
Pralinen 
Först när man tar utt en pralin, så är kokos överdraget man först ser. När man tar första tuggan så är det ett lätt, sprött kex man känner. Sedan en krämig fyllning, som smakar himelskt. För att sedan bryta av den söta smakupplevelsen med en rostad mandel. 
 
Hela upplevelsen
Behöver man säga mer? Dessa är verkligen en favorit hos mig och bjuder mer än gärna på dessa när man får besök! Passar perfekt till julen att njuta av. Det är verkligen helt omöjligt att bara ta en.. 
 
 
Ni som har provat dessa, vad tycker ni?
Lika sålda som jag? 
Till top