Nyårsafton

Hoppas ni alla har haft en god jul och en ännu bättre fortsättning! 
Idag så är det nyårsafton och det nya året står alldelses runt hörnet. För att lite smått summera året som gått har jag gjort en lista hur jag har upplevt året. 
 
Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut?
Mitt jobb på röntgen är något som jag aldrig har gjort förut. Jag menar, jag kommer nog aldrig att komma över liknade arbetsuppgifter på en annan arbetsplats som jag gör just nu. 
 
 
Har du några nyårslöften?
Ta hand om mig själv och min familj. Nästa år är året som min önskan ska gå i uppfyllelse. 
 
Vilka länder besökte du?
Danmark och Tyskland 
 
Bästa köpet?
Min plattång från ghd, helt klart! 
 
Vad var sämst?
Hmm.. Inget som jag kan komma på just nu. Saknar mina gamla arbetskollegor!
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har varit MYCKET gladare i år än vad jag någonsin har varit tidigare. 
 
Favoritprogram på tv?
Har inte direkt följt något program.. Tittar inte så mycket på TV nu för tiden. 
 
Bästa minnet från 2015?
Måste ha varit semestern i somras, helt ljuvligt! Bilade till Tyskland och stannande till på Gekås.
 
Vad ser du mest fram emot med 2016?
Semester, körkort och förhoppningsvis barn.
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat, mått dåligt och behandlat min kropp som skit.
 
Vad var din största framgång på jobbet 2015?
Att ha fått lära mig allt som jag kan idag. Att även bli DT-uska var ett stort steg framåt för mig!
 
Största framgång på det privata planet?
Jag och min sambo har aldrig stått varandra så nära som vi gör nu. 
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Oj.. mat och grejer skulle jag tro 
 
Något du önskade dig och fick?
Hårfön från ghd! KÄRLEK! 
 
Något du önskade dig och inte fick?
Nää. 
 
Största misstaget?
Inte litat på min magkänsla
 
Mest stolt över?
Att jag har tagit mig så långt på så kort tid. I år kommer jag att satsa mer på mig själv och vad som kommer vara bäst för mig och min familj i framtiden. 
 
 

 

Till top