Ortopedi

Vilken vecka! 
Fick reda på att jag är godkänd i Akutsjukvård. Skönt! Blev bra svettig på en uppgift, men det löste sig fint. Sen damp det ner ett mail från skolan om min kommande praktikplats efter sommaren.
Jag kommer att spendera fyra veckor på ortopeden, mer exakt var kommer jag att få veta senare. Men det känns för himla bra! Känns verkligen som jag har skutan på rätt köl och kommer sakta men säkert framåt.
 
Dock känns det även tungt nu.. Nu under sommaren jobbar jag dag och jag jobbar nästan engång och det är jämnt! Det är svårt att få tiden att gå ihop med plugget, då jag oftast är helt slut efter jobbet. 
Men det är tufft att balansera jobb, plugg och livet. Men plugget är förhoppningsvis snart klart inom en snar framtid och är ju bara under en kort period. Sen kommer resten att lösa sig!  
 
 
Till top