Medicin 2

Min första lediga dag av två den här veckan har man spenderat hemma och fixat. Har så himla mycket att rensa här hemma som man inte orkar ta tag i riktigt.. 
Passat på att leka extra mycket med mina små hjärtan, som är glad att man är hemma för en gångs skull.
Haha, men tanke på värmen har jag säkert varit frånvarande i säkert tre veckor, snacka om systemkrasch när det blir så varmt som det har varit! 
 
Fick även veta att jag fick B i Medicin 2! Är så sjuk glad och nöjd över mig själv. Jag drömde säkert 5 gånger i natt att jag blev underkänd och skulle få göra om allt. Ja, snacka om att ha höga krav på sig själv..
Nu, är det bara två kurser kvar och nästa ä Palliativ vård. Ska bli riktigt spännande, en kurs som jag har sett fram emot.
Brinner otroligt mycket för att alla ska få en god omvårdnad och omsorg i livets slutskede, det är varje människas rättighet. Så, det ska bli roligt att få lära sig om detta. 
 
Lite panikkänsla mitt i allt, då jag bara har två kurser kvar!! Och att det bara är 18 dagar kvar till praktiken!!! 
Nu taggar vi till!!
 
#SÅ MÅNGA UTROPSTECKEN!! 
 
 
 
 
Till top