Onsdag

... och bilen är på verkstad. Känns ju inte helt toppen. Men som många brukar säga: "det finns inga problem, bara nya möjligheter".
Jag vet.. Det där lät ju sådär äckligt käkt så att man nästan ryser i kroppen. Men faktum är att det faktiskt stämmer.

 

Denna vecka är jag verkligen helt uppbokad för jobb och ärenden. Helt galet! Bara för några månader sedan var man utan jobb till.. ja.. att jag har ett. HAHAHA!

Nej, men jag älskar mitt jobb och jag är bra på det.
#1 - - Hannah:

sv: Det ska bli så himla kul! är riktigt taggad på det :D

Okej, vad menas med tamburerade? :p fattar ingenting :P haha

#2 - - Johanna:

Skall göra mitt bästa och krya på mig :)

#3 - - danten89:

Du vet väl om att du är värdefull du med? =P

#4 - - Bina:

Vaknade av att de kliade i benen. Varmt som fan.

Plus killen skulle precis gå till jobb hehe.



Men tur så somnade jag om en stund senare.

#5 - - Sara:

Helt ny serie som började i förrgår i USA :) Läs om den här http://www.cwtv.com/shows/hart-of-dixie :)

#6 - - nathalie:

Hehe, ja det var de oxå! :D allt bra med dig då?

#7 - - Annika:

Va underbart att höra att du älskar ditt jobb!

Till top