Fars dag

Ja, fars dag igen. Ännu en dag, ännu ett år utan pappa.

Det var fyra år sedan han hastigt gick och det har inte gått en dag utan att jag tänkt på honom.

Jag vet att många skyr denna dag som pesten. Men jag ser denna dag  som en dag att minnas honom lite extra mycket.
Tänka på alla fina minnen som jag fått tillsammans med honom.
En rolig grej med honom, som jag kan dela med mig av, var att han ruskigt smart.
Man kunde fråga honom vad som helst och han kunde svara på det och rätt hade han också.
Men det få gånger han inte var säker på svaret, drog han alltid fram sina uppslagsböcker och så kunde han försvinna i någon timma i sin egna värld med fakta och historia. Det var pappa det!

#1 - - danten89:

Vad fint av dig, att minnas honom extra mycket =)

Har du tänt ljus för honom och så med? :)

#2 - - tess:

Åh, jag ryser.. Vad fint skrivet! kramar om



Skriv din mailadress i en kommentar så skickar jag ett mail till dej med nya adressen :)

#3 - - Sannalitens.se:

Svar: Hahahha okej ;) En annan knasig fråga då: Hade du någon särskild ålder då du ville ha barn? Själv "visste" jag att jag skulle ha barn när jag var 18 eller senaste 19 år gammal. Idag är jag 22 år och tänker nog inte skaffa barn på många år :p Kramar!

#4 - - MalinKalin:

Så tråkigt. Måste vara jobbigt att inte ha någon pappa :(

#5 - - Anonym:

Har mailat dej nu =)

#6 - - Linnea:

åh, du har fin inställning!

#7 - - tess:

tack vännen!!



Hur mår du? Länge sedan du skrev här nu... :(

Till top