#1 - - karin - trattoria:

sv: ja jag är nästan lite impad själv över hur flitiga vi var haha :)

#2 - - MalinKalin:

Sv: Tack så mycket :)

Vad läcker den med pussmunnen var! :)

#3 - - Sara:

WOW så snygga glas! :)

#4 - - danten89:

Jo men det är bara bra =)

Snart blir man ju 22 år!

Hur är det med dig?

#5 - - Amiee Whitney:

sv,ME TOO! I wanted Ireland to win!!

How are you?

#6 - - Annika:

Åååå va läckra glas! Vill ha!!!!!!!!!

#7 - - Matilda; mamma till Elna:

Vilka häftiga ting! Säkert 'jätte dyrt? :)

#8 - - Johanna:

snygga!!! =)



Ja vi hade en kanon bra kväll =)

#9 - - tess:

så läckert!! =)

#10 - - emma härnqvist:

de görs via kosta va? formgivet av åsa..



ja, de va väl inte direkt vad man hade tänkt sig om söndagens match..

#11 - - Anna - rösta på mig och bli länkad!:

Snygga :)



Det är så att jag tävlar för att bli "Lyssnarnas sommarpratare i P1" den 20:e juli. Vore jättesnällt om du ville rösta på mig. Som tack blir du länkad på min blogg.

Om du inte vill så är det bara att bortse från det här, men skickar länken ifall du vill:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=4484132



Tack på förhand!

#12 - - Ida:

Gillar verkligen glaset med pussmun!

#13 - - Louise- tävlingar och annat roligt !:

Allt bra idag? :)

#14 - - ems:

kyckling funkar nog lika bra det med :D

#15 - - Bina:

Tack.

Min helg var hur bra som, hur var din då?

#16 - - emma:

Himla fina saker :)

#17 - - johanna-sofia:

Hej!

Jag tänkte tipsa dig om att kolla in min bloggshop där jag säljer bland annat unika crystal bullet halsband, och även snart kommer att sälja andra smycken skapta för hand av främst naturprodukter.

Välkommen in!

Kram Johanna-Sofia

http://creativity.webblogg.se/

#18 - - Linnea:

snygga!!

#19 - - Ida:

Riktigt fina!

Till top