I am number four

 

Kom hem för en liten stund sedan.

 

Jag och älsklingen har varit på bio! Skönt att hitta på något bara han och jag. I am number four blev det. Ganska bra, men helt klart sämre än vad jag trodde att den skulle vara. Men ändå helt okej att titta på. effekterna var tuffa.

 

Men hoppas väldigt mycket på att det kommer en tvåa.. Det bara MÅSTE.

 

Ni som sett den, vad tyckte ni?

 

 

Trailern är nästan bättre än filmen...

#1 - - Amiee Whitney:

sv, haha the tune is okay but the lyrics are awful!

#2 - - Millan:

ja trailern har varit lockande iaf :p

#3 - - Annika:

Vi har inte sett den ännu!

#4 - - LIENE:

sv: och mysig är den:D

#5 - - danten89:

Trailersen brukar alltid vara bättre än filmen? ;)

Eller iallafall i många fall.. dem klipper oftast med de bästaste bitarna.. fast det finns undantag =)



Jo dagen har vart bra, själv? :)

#6 - - Johanna:

Kanske något man skulle ta och se?

#7 - - MalinKalin:

Sv: Jag har varit på kalas i helgen hos min mamma för hon fyllde år :)

Jag och min pojkvän tänkte också kolla på den där filmen på bio men vi ändrade oss och hyrde film istället :P

#8 - - Sara:

Jag vill se!!!

#9 - - ♥ KHANGKHENG:

haha det låter skoj ;) jag sitter i skolan.. tråkigt :((

#10 - - tess:

jag vill se den filmen ja med =) ska försöka få med mej sambon i helgen hehe

#11 - - Matilda:

kul att du gillade den! :)

#12 - - Sara:

Jag ska se den imorgon :)

#13 - - M E R E I:

- den vill jag faktiskt se!

#14 - - Sara:

Tusen tack :D Kram

#15 - - 33:

okej, hoppas du får en då! :D

#16 - - Felicia:

Fin blogg :)

Haft en bra helg?

Kram!

Till top