Show Girl

Ni kan inte ana vad som dök upp i min mail idag!

 

En inbjudan från självaste Make Up Store! Jag har blivit inbjuden till Make Up Stores stora Jubileumsvisning‏ "Show Girl" - dom firar 15 år i år!

 

Kan ni fatta?! Jag som aldrig varit på något så pampigt tidigare, blir bjuden på detta! Japp, jag befinner mellan förtjusing och ångest.

Vad fasen ska jag ha på mig?! Kanske borde klippa mig? Jag tror att min flott-matta till hår skulle behöva trimmas lite. Även min snygga lugg som förövrigt befinner sig vid hakan på mig, behöver nog få sig en omgång med frisören.

 

 

Men den mest intressanta frågan är väl kanske; kan jag änns gå?

#1 - - Hannah:

Åh fan va kul med inbjudan!! =D Inte varje dag en sån dyker ner i brevlådan? ;)



Jo det har jag hört! Får njuta varenda sekund :)



Härligt :) JO med mig är det fint, är lite seg dock =p

#2 - - HANNA:

sv: aa :(

#3 - - bina:

klart du ska gå :)

#4 - - GUEVACCI:

härligt, jorå jag mår fint. görs?

#5 - - Sophie "autophoto":

Var du en av de drabbade i ovädret?

#6 - - ems:

Jagpluggar till förskole/förskoleklass lärare :D pluggar du till något?

#7 - - Linnea:

Åh, vad kul!

#8 - - Nathalie:

hihi ja, mycket gott var de också! :D

#9 - - MalinKalin:

Sv: Ja visst gör det :)

Klart du ska gå om du kan! :)

#10 - - Amiee Whitney:

sv, I think they look slimmer than they are :P



It's okay! Ah when are you turning 22? :D

#11 - - malin:

Hej vilken fin blogg du har! :)



Ställ gärna en fråga i min frågestund om du har lust!

Kram

#12 - - GUEVACCI:

ja absolut ;D läget med dig idag då?

#13 - - Sandra T ♫♪:

vad kul, klart du ska gå! :)

#14 - - Sara:

Wow vad kul!!! :)

#15 - - Helena:

Söta du

Till top