Beautiful Blogger

Regler:
Som Awardvinnare ska du kopiera in awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
Länka till den du har fått awarden av och ge sedan awarden till sju anda bloggare och länka dem.
Skriv sju intressanta saker om dig själv.

 

Denna fick jag av underbara SARA.

 

1. När jag hittar en låt som jag tycker om, så slaktar jag låten. Det vill säga att jag lyssnar sönder den och pallar inte att lyssna på den mer.

 

2. Jag har börjat tänka på engelska. HAHA både tänker och pratar engelska!

 

3. Jag missbrukar ! när jag skriver. Ett utropstecken är för mig att visa att man är glad. Typ.. Tehe.

 

4. Vill lära mig ryska flytande.

 

5. Vill lära mig japanska flytande.

 

6. Vill lära mig tyska flytande. (HAHA, nu blir väl AMO less på mig!)

 

7. Vill jobba med inredning och detalj handel!

 

Jag ger en Award till:


Maado

Johanna

Emelie

Milla

Annika

Frida

Maria

#1 - - Johanna:

Tack så mycket, gjorde den förra veckan faktiskt, så kika in under utmaningar/tävlingar så hittar du skojiga saker där :)

#2 - - Maria:

Nämen :D Tack så mycket söta du! :]

#3 - - Frida l fplanting:

Vad kul att få en award av dig! ^^



SV: Ja verkligen :D Jadå, allt är bara bra med mig. Själv då? :) Visst hade du ett café? Hur går det med det? :)

Till top