Avatar 2!

 

Ja, ni läste rätt! Avatar kommer att återvända till den vita duken.

Ialla fall om vi ska tro på vad Sam Worthington sa. Enligt honom kom filmteamet överens om att om filmen får in mer än 1 miljard kronor så skulle dom satsa på att göra en uppföljare. Filmen drog in 2,5 miljarder.

 

Vad tror ni? Tror ni på en upföjlare?

Jag tror att den kommer att komma, men inte som "kassakon" Twilight. Cameron kommer att ta sin tid och verkligen se till att uppföljaren få samma - om inte bättre - standard. Det görs ju inte på en handvändning.

Många tror även att den kommer floppa, men inte jag.

 

Visa menar på att storyn är förutsigbar. Visst är den det, säg en orginalstory som inte påminner om någon annan inom de närmsta 20-30 åren.

Men det är ju själva känslan som gör att man fastnar för filmen. Jag har gett upp hoppet om en bra story, nu är det en riktigt jäkla "wow-känsla" som jag söker hos en film. Det fick jag från Avatar!

#1 - - stefan:

Såg du den i 3D eller vanligt?

#2 - - a.nniie ♥:

ihihi MUMS<3

#3 - - emelie:

sv: haha asså?

Min "Bror" brukar alltid säga "Kolla rödtotten, jag misstänker hon är grym i sängen". Han har väl fått för sig att rödtotter jobbar som biblotekare och från det att de är vilda.. haha och sexiga ;D

#4 - - Sara:

Ettan var ju i alla fall hur grym som helst, så hade varit kul om han hade kunnat få till en minst lika bra tvåa!! :D Kram

#5 - - BlueRoseCase:

Det ska väl bli en trilogi som jag förstått av det jag läst. Har själv kvar att se första filmen... glad påsk!

#6 - - Camilla:

Jag får ta igen våffelbristen till veckan hade jag tänkt :P



Idag ska jag iväg och kolla på lite inredningssaker till lägenheten. Sen blir det jobb till stängning :) Vad har du för dig idag?

Puss

#7 - - jch:

Allt bra med dig? Vad händer i påsk?

Glad Påsk!

#8 - - ceeline@:

ja skulle gärna vela att en ny avatar skulle komma, men det kommer väl ta tid isåfall eftersom att den 1:a tog så lång tid att skapa :)

#9 - - Johanna:

hehe jag har inte sett den första ens s

#10 - - Petra:

Jag tycker inte att det ska komma en tvåa. Jag förstår inte varför man alltid ska göra för många filmer. Man förstör bara en bra film om man försöker göra en uppföljare... tror jag... Ialla fall i detta fallet.

#11 - - perfektion:

trevligt, här blir det traditionellt påskfirande, underbart. tillbaka i gbg på söndag - men då vet man ju inte vad som händer, hehe. själv? kramar

#12 - - Marcus Å:

Vi hade det väldigt trevligt, men får bli att besöka Västerås i sommar också. Händer idag?

Kram

#13 - - steph:

Glad påsk! - ha en fortsatt trevlig dag med massor av godis :D

#14 - - Emelie:

Hej min favorit :D



Hur är det? Det var ett tag sedan! (mycket på grund av mig och min dåliga ovana att inte svara på kommentarer)



Har inte sett Avatar 1 ännu! Måste måste måste!



PUSS PÅ DIG OCH GLAD PÅSK! :*

#15 - - Vanadesse.:

åååååååh va underbart! men jag e oxå lite skeptisk faktiskt... kan man verkligen leva upp till förväntningarna?

#16 - - Sara:

Tack :D

Jaa min påsk har varit så bra så :) din då? Kram

Till top