Sherlock Holmes

 

Den ändå rätt nyckfulla och galna geniala privatdetektiven har nu kommit till 2000-talet. Ja, i film ialla fall.

Holmes har längtat efter en utmaning och en hård nöt att knäcka, och får nu en anledning till att lämna sin mörka, sunkiga lya där han trivs bäst med att supa ner sig.
Hans kompanjon Dr Watson dras något motvilligt in i deckardramat och får lägga planerna på förlovning med sin käresta på is ett tag.

Holmes karakteriseras av sin imponerande iakttagelse- och slutledningsförmåga vilken han då och då prövar på doktor Watson.

Man blir inte besviken på Robert Downey Jr. Det går bara inte!


#1 - - vesna.blogg.se:

den vill ja se :)

#2 - - SARA:

Den skulle jag vilja se!! Kram

#3 - - Johanna:

Hehe okej, jag gillar kåldolmar, allt bra med dig?

#4 - - Jonna:

sv: Japp :) ska ha praktik här nere i 3 veckor. Åh den där filmen vill jag se, älskar skådespelarna!

#5 - - Elin:

Skulle vilja se den, men varför får inte Sherlock ha sin klassiska "tvåkeps"-mössa?

#6 - - Marcus Å:

Sant, sant! Allt bra idag då? :)

#7 - - sofie:

sv; nää verkligen inte! kan ju hoppas på att man vinnner då ;) hihi

#8 - - BlueRoseCase:

Jag vet inte vad det är med mig men på senare tid har jag blivit sugen på flera nya filmer, som exempelvis den du skriver om. Nu kommer i alla fall Till vildingarnas land och Precious på bio och dom tänker jag inte missa!

#9 - - Lisa:

söt du är.D

#10 - - HANNAH:

Den verkar rolig :) eller hur, en klassisk snygg väska :)

#11 - - Erika:

Många gillar denna filmen, kanske man ska se ändå :)

#12 - - Emelie:

ush då stackare, vad för sjuk? :/

Tack, du får krya på dig du med :)



Har du sett sherlock holmes filmen? :)

#13 - - FridahCharlotta:

Den där vill jag veeerkligen se :D

#14 - - Erika:

Den filmen vill jag se. Robert Downey Jr är riktigt bra.



Sv: Ja, kakorna var riktigt goda!

#15 - - Maria:

Jag måste verkligen se den där! :D



sv: Åh, har du läst den? Vad bra att du gillade den, då är säkert filmen också bra. Jag läste lite om handlingen igår och den verkar riktigt bra.

#16 - - Maria ♥:

Sv: jo, det tycker jag nog också! :)



Jag har precis skrivit ett inlägg om snyggingen Rob Pattinson & söta Taylor Lautner, där jag vill veta vem just DU föredrar mest!

Skulle vara jättekul om du lämnade en kommentar, sånt är så kul att läsa! Hihi, kram. :)

#17 - - F r i d a:

Jag såg den för någon dag sedan med, den var ju jättebra! :D

De hade ju valt väldigt bra skådespelare.

#18 - - ANGELICA:

ja! :)



åh den vill jag se!

#19 - - emma härnqvist/perfektion:

haha du är väl för rolig som lanar hela tiden, hade ingen aning om att det fortfarande var populärt liksom.



hoppas att du inte tröttar ut dig alltför mycket gumman. kram på dig

#20 - - Amy:

Jag älskade den filmen! Och som du säger, man blir inte besviken på Downey. Älskar honom i Iron Man och Tropic Thunder! :) Helt underbar.



Svar:

Okej, låter bra! Jag är timanställd på café just nu och vikarie på lite andra ställen men det går segt på jobbfronten nu på våren så tankarna går ju mer och mer till mitt drömyrke och eget företag!



#21 - - simone:

den är söt den filmen :)

#22 - - Camilla:

Oja det är den verkligen! Och sjukt bra film här ovan också ;D



Puss

#23 - - EN MASJÄVEL:

Idag blir det fika på stan med en väninna:P



gör du?



Kram

#24 - - Francesca:

åh, den verkar himla bra! borde nog se den. :)

#25 - - Johana:

det är snyggt själv vill jag ha en röd :D



åh är den där filmen bra ?!

rekomenderar du den ?

kram

#26 - - Linda - ndaiL:

en vakt på ett varuhus som tar sitt jobb seriöst!

#27 - - Erika:

Allt är finfint med mig, hur är det med dig? =)

#28 - - Malin:

den filmen e så fruktansvärt rolig. Jag tror inte jag skratta så mycket på bio någonsin.Älskar Downey och han e så cool och avslappnad i den här filmen. Lätt min topp tio

Till top