#1 - - Frida Stigevik:

sv: det var fan så gott också :D

#2 - - sara:

haha fy fan vad kul ju :D

#3 - - Johanna:

haha nej alla hänger inte med :)



nej knäet är samma ännu tar 4-6 veckor innan det blir bra så _:)

#4 - - HANNAH:

HAHHAHAHAHA ROLIG VIDEO, jag hade dött! Att han inte skäms, det stör ju :P Tack :)

#5 - - Sandra T:

hahaha wtf :D

#6 - - G2 / Gosia:

HAHHAHA

#7 - - Anonym:

hej:) har en tävling på min blogg, "veckans blogg" , anmäl dig om du är sugen på att vara med. ikväll utser jag finalisterna:) http://dho.blogg.se

#8 - - miiah:

sv: skönt att du mår bra=)



Jadå, mitt pluggande brukar alltid gå bra :P

Ska du göra något skojj idag?



kram!

#9 - - MALINHE |foto|:

SV: tack!:)

#10 - - Tanja:

Hej gumman :D snälla kan du rösta på mig till veckans blogg? Jag är nummer 2. Gå in på denna sidan:



http://emzey.blogg.se/2010/february/finalisterna-i-veckans-blogg.html#comment

#11 - - Jeanette:

svar: JA :D

#12 - - G2 / Gosia:

Ahaa!

Jaaa, det var TH!

Ska du också se de?! :D

#13 - - Lisa:

AHAHAHAHAHAH!

#14 - - Emie:

Sv: Haha, japs det gör jag det :D

#15 - - BlueRoseCase:

Hahaha, var det där verkligen på riktigt tro? Roligt var det i alla fall. Jag är ju så gammal att jag haft en avancerad elektrisk skrivmaskin. Dock inte i skolan...

#16 - - Kalle:

en sån har jag haft! för många år sen!

#17 - - Annika:

Hahaha oj så förlegat!

#18 - - stefan:

Jag som föreläsare skulle bli otroligt irriterad på de där klickandet!

#19 - - jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se:

Sötblogg=)

#20 - - emelie:

sv: HAHAH fan va skööön

#21 - - emma härnqvist/perfektion:

haha men han behövde väl inte gå? stackarn.



och a, lexington älskar jag med.

#22 - - annie:

HEHEH jaaa, jag längtar tills studenten :D , har du tagit studenten ännu ?^^

#23 - - Marcus Å:

Jo, tack bara bra med mig. Hur är det själv? :)

#24 - - Nath:

ja visst var den?:]

allt bra?=)

#25 - - Emilia:

HHAHAHAH jag döööör :D:D

#26 - - Kikafika:

Nämen haha!! XD Var det där ett practical joke eller var det verkligen så att han var helt seriös med sin skrivmaskin? :O Haha, sjukt kul i vilket fall! ^^



Jo jag mår helt supertoppen:D Något trött men när man är lycklig kan jag leva med det ^^ Tihii:P



Hur mår du då?

Länge sen jag kollade folks bloggar känner jag:P

Puss

#27 - - Maria:

Hahaha, jag hoppas verkligen att det där bara var på skämt (för killens bästa alltså) :D



sv: Haha, där har du en poäng! ;)

#28 - - SARA:

Den är så sjukt kul :D HAHA! Kram

#29 - - qwentus- matilda:

hejdu, allt bra idag? :)

#30 - - jenny:

New moon var ju braaa:D.. har också höga förväntningar, eclipse boken var ju bäst!



Vad roligt med skrivmaskin, existerar de fortfarande haha! Skulle vilja ha en sådan:P

#31 - - mhalin:

svar - ja verkligen! i love sims verkligen, speciellt när jag var liten! haha

#32 - - pelle:

Hahhaa, fan vad kul! Men tror du inte att det var någon typ av nollning det där? ;D

#33 - - Camilla:

Tack så hemskt mycket :) Jag hade en riktigt fin födelsedag! Även om det inte direkt känns som att man är fyllda 20 år. På något sätt känns det så "vuxet" ;P



Önskar dig en trevlig helg! Puss

#34 - - Emelie - EmeliesPlace:

haha :P

#35 - - Kikafika:

Haha! Du måste skoja! Är det där allvar eller ett "practical joke"? (vet inte riktigt hur det stavas)

Hahaha! Grymt kul i alla fall:D



Jo jag mår hur bra som helst:D För just nu är jag världens lyckligaste:D



Hur mår du själv då?

Puss

#36 - - Petra:

Sv: Ja, jag hoppas också att det ska fungera med Doven. En recension kommer att komma upp på min blogg.

#37 - - Michaela Snöborgs:

hej! alltid kul att hitta västeråsbloggar :) allt bra med dig? :)

#38 - - EN MASJÄVEL:

har du haft en bra helg?

#39 - - NATALIE:

Sv: Ja helt underbart kul! :) Nu vill man ju bara ha mer :D

#40 - - julia:

hej, hoppas allt är bra med dig idag :)

#41 - - Simone:

Vissa använder sig av den gamla tekniken:)

#42 - - mhalin:

svar - hoppas kan man alltid men den är nog borta för alltid.. :(((



HAH, grym video.

#43 - - Helena:

HAHA, det där var ju lite små roligt :P

allt bra med dig? :)

Puss

Till top