Vad nu?!

Här var det ett tag sedan man var! Ja, bortsett från i söndags så var det nog mer änn en vecka sedan jag skrev.


Varför denna frånvaro? Mycket som sker just nu. Mycket blandade känslor om allt, hur mycket vågar man skriva om?

 

 

 

Men tillbaka till det jag skulle skriva om. Bilden ovanför, vad hände?! Trots att min skrivförmåga har varit lika torr som en äcklig gammal kaka, så helt plötsligt uppenbarar sig detta.

Ja, lite tagen i sängen blev jag allt. Jag tackar och bockar dem som troget fortsätter att läsa, men åndå, 200 stycken bara sådär?

 

Visst måste jag erkänna att jag känner mig lite sporrad att börja blogga igen!

#1 - - Johanna:

hoppsan sa, men kul såklart.



hoppas allt som händer lugna ner sig :)

#2 - - Sara:

Zumba var skitkul, prova :D Kram

#3 - - Millan:

Oj jösses. Någon måste ha länkat till dig eller något? :p

#4 - - Amanda:

svar: visst är den :D:D

#5 - - Sara:

visst är dem, o så fick jag dem gratis :D

#6 - - Amanda:

svar: jajamen :)

#7 - - Anette:

Åh, vad roligt med fler läsare. :D

#8 - - Johanna:

Ja jag tror det kan bli kul igen så jag kör på igen :)

Till top