The Washing Machine

Vad brukar kunna dra ner humöret om inte tvätt?

HA! Sedan igår är det endast ett minne blott. För vi har fått vår tvättmaskin!
Dock inte lika tjusig som den på bilden. Den är inte alls speciallt tjusig med närmare eftertanke....

Men det gör inget för vi har en tvätt maskin i badrummet!

Inte behöver vi dra till tvättrummet som ligger en bra bit ifrån våran enkla boning. Nu är det tvätt för allt man orkar!


Det känns ganska fint att kunna få möjligheten att unna sig från tråkiga sysslor och tungt bärande.
#1 - - Johanna:

aldrig fel och ha tvättmaskin i lägenheten.... men hade det stått en sådan tjusig en i tvättstugan hade det gjort det lite roligare :)



oh jag har tappat räkningen på hur många gånger jag nästan dött för en cyklist kört på mig....

#2 - - SARA:

Härligt att ha en hemma :) Kram

#3 - - Millan:

Ååh va skönt. Vill med ha tvättmaskin i lägenheten!

#4 - - jch:

Har precis kommit hem från jobbet. Nu i kväll ska jag ta det lugnt.

I nästa månad ska jag förmodligen åka till Kristianstad och Göteborg och se Umeå IK.

#5 - - Sara:

Sv: Ja, lite variation med maten skadar ju aldrig heller ;)



Jag ska arbeta med utomhusarbete i tre veckor. Inget drömjobb precis eftersom många fick dagis och annat som är lite roligare :) Men det duger gott och väl åt mig! ^^



Låter skönt med en egen tvättmaskin, så man kan styra sin tid lite själv och så :D

#6 - - annie:

GLADPÅSK!:D

#7 - - kikafika:D:

Hello, har lite problem med min blogg just nu och vet ej hur jag ska fixa till det:S Kan du kolla in och se om du kan hjälpa mig?

Skulle vara supersnällt :)

Ha det bra!

Kramis <3

#8 - - Vanadesse.:

ja det e fan en djungel att hitta rätt bland alla foundations och grejer =)



vad händer i helgen då babe?

#9 - - miiah:

sv: haha härligt att höra ;p



ja, låten är bra :) lite uttjatat dock menmen :p

Hur ärallt idag? :)



kramar

#10 - - Annika:

Grrrr ovanstående inlägg går ju inte att kommentera!

#11 - - Maria - TÄVLING PÅGÅR:

Det gick inte att kommentera på ditt senaste inlägg (det om gåvorna) så jag tar det här istället.



Det är en intressant diskussion det där, huruvida bloggare ska betala skatt för gåvor de får från företag eller ej. Jag tycker att det beror lite på hur stor blogg man har också, och vad gåvan är för någonting. Har man flera tusen besökare och bloggar om en produkt man fått gratis så tycker jag att man kan betala skatt på det, speciellt om det är en väldigt dyr grej (t.ex. en ny kamera, mobil, dator eller nåt sånt).

Är det däremot bara småsaker man fått, eller om man har liten blogg så är det ju bara sjukt om man ska behöva skatta. De flesta bloggare får ju en och annan gåva från företag ibland, i utbyte mot lite reklam.

#12 - - Emma:

tips på bloggdesignare? <3

kram

Till top