#1 - - Sara:

HAHAHAHA det där var kul :D

#2 - - Johanna:

Haha.... :)



ja det var kul..men det är ju er förtjänst ni som kommenterar :)

#3 - - alexandra:

sv; tack :) men det är facktist en kjol och en topp :)

#4 - - Marie:

HAHA!



Ja, det är så smarrigt! =D

#5 - - Z A N D R A :):

HAHAHAHA, jag DÖR HAHAHHA xD



sv: åh, tack, <3

HUGS!

#6 - - miiah:

sv: haha ja verkligen, tyvärr tog jag pizza.. vilket jag ångrar lite nu, hahaha ;D men den var god iaf :)



vad hittar söta du på? :)

kramar

#7 - - CLIP:

HAHA, great ju!;)

#8 - - t a k a i ♥:

svar:

awh, jag vet :3 <3

#9 - - Snart pappa.:

Hur ser den här underbara söndagen ut för dig?

#10 - - Annika:

Hahaha så kul!

#11 - - natta:

fan va illa!

#12 - - ANGELICA:

haha nåw... stackars sköterska!

#13 - - Marcus Å:

Tackar! Allt bra med dig i Västerås då? :)

Kram

#14 - - Camilla:

Haha nej men stackars sjuksköterskan! ;O



Puss

#15 - - Emma:

hahah!

#16 - - stefan:

hahaha, klockrent! (för att vara lite rolig)

#17 - - Sara:

#18 - - sara:

Sv: ja, verkligen ;) Kamerasladdar borde vara utrustade med gps, så de går att hitta liksom ;) Ungefär som att man ringer till sin mobil...



Hihi! Grym artikel ^^

#19 - - Michaela Snöborgs:

hahaha oj :P så kan det gå!

#20 - - tess:

haha ja jag läste det där jag med! så himal klockrent :P

#21 - - Elin:

oj såg inte din kommentar förrän nu :P testat vad?

#22 - - Vanadesse.:

haha fan va kul!

trevlig helg gumman =)

#23 - - Cajsa:

vad vill du att jag ska fotografera för något imorgon? :)

#24 - - Cajsa:

vad vill du att jag ska fotografera för något imorgon? :)

#25 - - simone:

haha helt underbart ju! :D

#26 - - Maria:

Stackars sköterskan.. ;) Antar att de får vara med om allt möjligt i sitt yrke.

#27 - - rebecca:

Vad händer på valborg? :)

#28 - - ♫♪ Sandra T:

HAHAHAA vadfan

#29 - - Viktoria:

sv: tack tack! :D

#30 - - Petra:

Tur man inte jobbar på ett äldreboende då. :P

Till top