Testar något nytt!

Nu vill mitt internet vara mig till lags igen. Trevligt!

Hur som helst, tänkte visa något som jag inte vanligtvis brukar göra, nämligen mina besökare antal.
Varför ska folk se det? Men jag får väl slita mig ur mina gamla vanor och vara lite hipp?, eller nått. Aja! Hur som haver.. Så kan det se ut när man hamnar på startsidan.
Såg att mitt inlägg om Patrick Swayze hamna på startsidan, tack blogg.se!

Resultatet av detta då blev ju en massa besökare vilket jag tycker är jätteroligt!
Vill hälsa er som hittat hit välkomna och hoppas att ni gillar min blogg och att ni hittar något som ni tycker är spännande att läsa om. 

Kan berätta för er nykomlingar att jag har ett projekt som jag fixar med nu. Hoppas ni vill stanna kvar och få vara bland de första som får veta vad det blir! Undertiden kan ni lägga till mig på bloglovin (ytterligare en sak som jag inte brukar göra.. Be folk lägga till mig alltså.)


Ha en toppen kväll! Eller jag kanske ska säga natt istället? Fniss...


#1 - - simone:

Sv: jomen äsch.. har man följt Kenzas och Isabellas historia förstår man med all rätt att hon är sur. Bella är bara.. äh, suck på henne bara :P

#2 - - Hilea:

ja man skulle hamnat där med så bloggen fått en liten push;)

#3 - - vesna:

Grattiiis :D

#4 - - Sessan:

Du har ju ändå rikligt med besökare hjärtat! Glad för din skull! Hur lyckas du bebis? Jaaa, jag e jätte glad över det :D

#5 - - Emelie:

Du förtjänar vartenda besök :*



PUSS!

#6 - - Janina - Modellen som skiter i alla måsten (also in English):

SVAR:



Åh tack söta du :D Vad roligt att du kommer vilja göra det! Då får jag se till att försöka få ur mig något vettigt också :) Jag har alltid haft lättare att uttrycka det jag vill i text mer än att prata, men förhoppningsvis ska iaf något vettigt komma fram :)



Grattis till att få ditt inlägg publicerat på blogg.se´s startsida! Jag är säker på att du kommer få några nya besökare nu som kikar in då & då :)

#7 - - SARA:

Jajjemen, det är ryttarna Whitaker som även säljer kläder till ryttare och täcken mm till hästen :) :)

#8 - - Hanna:

Sv: Jag har haft en riktigt bra dag. :-)

#9 - - Maado:

Jag är sååååå nyfiken! Tell me more, tell me more!

#10 - - ceelinee<3:

oj va mycket besökare :)

#11 - - Anonym:

jamen precis. det har du alldeles rätt i! gördu:)?

#12 - - cornelia:

fin blogg!

#13 - - Ida:

Eftersom du skrev kommentaren igår så tänker jag berätta vad jag ska göra idag.

Ska först ner på stan & köpa en själv. & därefter ska jag till skolan. Ikväll ska jag vara med två kompisar. sj? :)

#14 - - sadia:

alltid kul att hamna på första sidan :)

#15 - - Anonym:

Men nice ju, samma här :)

KRAM!

#16 - - kajsa:

tack:D



kul med så många besökare!

#17 - - Camilla:

Ingen orsak, jag säger bara det jag tycker! :)



Svar: Ja det är hemskt vilka negativa saker som det skulle kunna leda till om det infördes. Vi får hålla tummarna för att de bestämmande tar sina förnuft till fånga! Eller vänta.. visst är det just det många av dem saknar? ;)



Puss

#18 - - your dream closet:

ne de är sant, men sen kan självklart Aftonbladet ha förvrängt de där lite med. För kenza skrev ju inte rakt ut i sin blogg att hon inte ville ha dit blondinbella bara för att hon inte intresserar sig av musik, och att hojn bara vill ha upmärksamhet. Men visst, jag förstår vad du m enar. kenza var nog mest ledsen övar att inte få åka, och hon trodde väl kanske inte att blondinbella skulle få ta hennes plats.

#19 - - simone:

Hallå damen! :) Vad gör du?

#20 - - v ~:

sv; ja, :/



den blir nog mkt bätte,hade kort dag i skolan och sådär! :)

#21 - - Vanadesse.:

ja eller hur. dom verkar ha glömt att d inte hör till vanligheterna i normala folks vardag att få erbjudande att åka till NY, få grymma jobb och massa pengar bara för att skriva om sig själva hela dagarna. lönt att gnälla då om man blir sjuk o nån annan får jobbet. d e väl helt normalt? varför skulle bella skriva det lixom... jag e helt sjukt trött på storbloggarna som bara gnäller.

#22 - - Emma:

sv: hehe ja jag med! Tack:D

#23 - - Amanda:

Grattis! :)



Svar: haha okej, så kan det ju bli ;) hur är det med dig annars då?

#24 - - Caroline, LINA FRANKღ:

Ja, helt sjukt gott :D

#25 - - malinhe - fotobloggen.:

SV: tack så mycket! :)

#26 - - Kerstin:

Det var så jag hittade till din blogg såg den på startsidan!

#27 - - jenny:

Vad roligt! Jag fortsätta gärna följa din blogg!Bloglovin?



Tack så mycket!

#28 - - Elin:

Jo, det kan jag hålla med om, hon borde sagt det direkt till dem och inte gnällt över det på bloggen.



Vad skoj med så mycket besökare :) roligt

#29 - - matilda:

sv. jahaa jag förstår.

Vad kul! Att du fått så många besökare alltså! grattis :)

#30 - - iza (::

sv: Ja det är synd ;/



Vad roligt att hamna på första sidan (:

#31 - - Hannah Hale:

gud va kul, grattis!



Sv: min dag har väl inte vart så bra faktiskt..

själv?

#32 - - Therese:

#33 - - Therese:

SV: Tack så mycket!

Men nu mår jag bättre som tur va! <3

#34 - - Amanda:

wow, coolt! vad har du gjort idag då? :)

#35 - - Heyli:

kuul att hamna på startsidan och få massa besökare :)



jag jobbar på dollarstore :)

#36 - - Sanna - saos.blogg.se:

Alltid skoj att vara med på förstasidan! ^^ det var ju jag med häromdagen.... kram

#37 - - Sissi:

kul! :D har också varit på startsidan men det tar alltid jättelänge innan jag fattar varför statistiken går upp så mkt x)



kram

#38 - - youir dream closet:

ja visst är hon snygg :)

#39 - - youir dream closet:

haha ja det håller jag med om ;)

#40 - - Your Dream Closet:

ja visst är de unerbara jag tycker de där klackarnaär grymma :) synd att de är spetsiga fram bara

Till top