Sliten..

Haha! Jag lovar, jag ser ut såhär idag!

 

Trots att det är fredag så känner jag mig sjukt sliten.

Antar att mitt projektarbete har börjat ta ut sin rätt i kroppen på mig. Härligt! Mer verk och kramp, tack!

Nä, ska väl hoppa i badet ett tag och bara sluta tänka på en massa saker och slappna av. Det har jag nog inte gjort på säkert två veckor nu..

 

Nä, att sitta här och hänga läpp är inte likt mig. Ska ge mig själv en dask på rumpan så jag vaknar till!

 

Dask!

#1 - - Emma:

Svar; Ja men visst låter den bra :D. Längtar verkligen till albumet!! :D

#2 - - O T H I L I A:

ja jag vet! haha:D:D

#3 - - simone:

Hahaha, känner mig likadan!



Sv: Ellerhur, sjukt heta trosor där ja ^^

#4 - - Linda:





SVAR: hopppas att du berättar:D. hade en bra dag ja, själv? kramar



Händer idag?

#5 - - jennifer:

haha men snygg bild



Svar; Tack , jag älskar den också =)

#6 - - B E T T Y:

Urs då!

Men lyssna lite på svängig musik så bliru lite piggare! ;) Mitt tips (: Puss!

Till top