Han lämnar landslaget..

 

Lars Lagerbäck avgår..

 

Ja, det var han själv sa under en presskonferans idag 11/10. Onsdagens match mot Albanien kan vara hans sista match tillsammans med landslaget om inte Sverige på något jävla vänster tar sig till Sydafrika.

 

Personligen tycker jag att hans tid är kommen och att det igentligen bara var en tidsfråga innan han lämnade sin post som förbundskapten. Hans tid har varit mycket med- och motgångar. Man har kastat skit på han och man har hyllat honom. Men nu släpper han taget.

 

Den stora frågan är nu, vem ska ta över efter Lagerbäck?



 

Även Henrik Larsson lämnar blågult bakom sig. Big suprise? Not really..

Men är det någon fotbollspelare jag har respekt för så är det Henke.

 

 

#1 - - s:

okej låter bra! samma här, skitbra:) hur var gårdagen? kram

#2 - - Emmis:

svar; jaa man älskade verkligen precenter då :O spelade ingen roll va de inehöll typ, bara man fick många och hårda packet XD haha så gulliga

#3 - - iza (::

sv: Haha ja det såklart men det är ju bara en rolig grej (:



Henke är duktig, och det var väl på tiden att Lars Lagerbäck slutatde tyckte det har pratats om det ett tag nu,.

#4 - - matilda:

sv. hihi ja lite fest blev det ;) vad har du gjort i helgen? :)

puss

#5 - - emelie:

ja dom säger det men just nu tycker jag fan det är lättare än engelska, jag är sämst på engelska just nu hehe (a)

#6 - - jennifer:

tack så mycket :D

#7 - - O T H I L I A:

hihi japp, WOHO:D

KRAM

#8 - - vesna.blogg.se:

ja supersöt :D

#9 - - feiiaah;*:

ja den är så het ;)<3

#10 - - amanda:

hah det är ganska bra i år :) pusspuss

#11 - - Veronika:

sv: Svennis skulle ju vara mycket intressant, ska bli kul och se vem det blir för antar att det är snabba ryck som gäller :D

#12 - - Em:

SV: Ja, absolut, hur har din helg varit då? :)

#13 - - Anonym:

taack :D

#14 - - FRIDA - It´s all about me:

sv; Tack så mycket! :D

#15 - - Bianca:

SV: Jagh vet!! jag har så söta kompisar;)

#16 - - nadja:

tack sötis :) jag älskar den med! super skön hihi :)

#17 - - Anonym:

svar' okej vad mysigt (:



nej, skola och plugga hemma sen. själv då? (:

#18 - - Anonym:

svar' okej vad mysigt (:



nej, skola och plugga hemma sen. själv då? (:

#19 - - Sessan:

Kunde ha varit betydligt mkt bättre, än dessa jävla höstdeprissionerna.. :'(



Själv hjärtat?

Du är saknad!

#20 - - SARA:

Ohja, det var den tycker jag, se den :) :) Kram

#21 - - linda:



Härligt att höra. Bara bra med mig. Haft en bra helg? kramar

#22 - - CLIP:

det är inte mycket som händer, jag ska till skolan och så! vad händer hos dig?=)

#23 - - simone:

Tack! :D



Aha, nice ^^ Jag satt uppe halva natten o kollade på film X)

#24 - - simone:

Tack! :D



Aha, nice ^^ Jag satt uppe halva natten o kollade på film X)

#25 - - CARRO:

Haha, Lars Lagerbäck är min pappas syssling!!!!



sv: min helg har varit fridfull, hur har din varit!?

#26 - - Kalle:

inte en dag för tidigt. tråkigare fotboll har få förespråkat. det gick ju bra när söderberg va med dock!

Till top