Första advent

Ja, då var det första advent idag.
Känns inte som att julen är på inkommande. Kanske för att vi inte har börjat julpynta än?

Försökte dock för en stund sedan, men resultatet är en julstjärna som inte vill behålla sin tilltänka form, asa som en julstjärna så den ligger på soffbordet just nu. En advenstljusstake som inte lyser och en ljusstake med oranga ljus i.

Väldigt juligt med andra ord...
#1 - - Emelie:

Du har gjort ett försök ialf ;P

#2 - - alvina:

jaha (: bra, har inte gjort så mycket bara lyssnat på musik och pratat med en kompis :) själv?

#3 - - Trees:

Har inte heller den känslan ännu... julkänslan, men den kommer väl:P Görhoppsningsvis! Dom pyntar inget här i england, har inte hört nåt om advent heller.



Ah skönt o höra att det kanske går över då;)

#4 - - Tekno:

#5 - - Tekno:

Haha ja det är inte lätt när det är svårt, men det är skönt när det går :)

#6 - - simone:

Hahaha, ungefär lika lyckat som här ^^

#7 - - Leia ♥:

Eller hur, att bada är så mycket skönare än dusch.

#8 - - Li:

Tråkigt att de inte funkar, men ni har ju gott om tid att fixa pyntet och det viktigaste är ju gemenskapen denna tid på året!



Kram

#9 - - emelie:

sv: haha tycker dock att den första va bäst faktiskt.

#10 - - Daniel:

Jo har en julstake i rosa som jag tänka ställa upp!

#11 - - Daniel:

Jo har en julstake i rosa som jag tänka ställa upp!

#12 - - Daniel:

Har en rosa julstake som jag ska sätta upp!

#13 - - pelle:

Mne Louise, vad är detta? Ingen uppdatering på två dygn! COME BACK! ;)

#14 - - Emelie:

Snart kommer snön ska du se! :D Då blir det juuuuuuuuuul... !



Puss!

#15 - - SARA:

Haha precis, man måste vara mätt om man ska läsa min blogg ;D Kram

#16 - - Myaraq:

De där satans julstjärnorna. Var kan man köpa en stabil julstjärna som inte ger upp så lätt?



SV: mina fingrar sitter inte ihop, nej :D

#17 - - Michael Jackson | Minnesblogg:

Sv: Visst är det! :D

#18 - - Felicia - varför lyssna på andra, när man vet man själv har rätt? ◕‿◕:

ska du kolla på skidskytte klockan 17:00?

det är ifrån Östersund!

där jag bor hehe, min pappa åker och tittar..

eller han har redan åkt!

och då kanske man ser han :D

#19 - - Anonym:

ja han ä grymt bra! :)

#20 - - Malle - Hockeyfru:

ouui, en finfint dag! åh så härligt nu när de är kallt o solen skiner hihi!Puss

#21 - - Maria:

Lycka till med julpyntandet! ;) Jag brukar hänga upp julstjärnan i fönstret i mitt rum först någon gång runt Lucia. Fast i resten av huset är ljusstakar och julgardiner redan framme. ;D



sv: Jadu, man börjar verkligen misstänka att det är så det ligger till... ;)

#22 - - Maria - I hjärtat av Landskrona <3:

låter MYCKET juligt haha :P

Till top