Vanessa Hudgens näckar... igen?

"Jag kommer att vara naken i en film när tiden är inne. Om filmen är otrolig, om jag känner stor passion för det och om det krävs. Just nu skulle jag inte känna mig bekväm med det."

Ja, det var några ord från Vanessa Hudgens själv när hon blev frågan om att kasta kläderna inför en film.

Vad säger Louise Gunhardson om detta då?
Varför säger jag.. Hon visar ju inget vi inte har sett tidigare. Ja, ni kommer väl ihåg bilderna som spreds ut på internet? Som en tjej sa, en riktigt stor (& talangfull?) skådis behöver inte näcka för att göra ett stort intryck på biobesökarna.
Varför tror hon äns att hon kommer ha jobb i framtiden?
Visst, hon är vacker att titta på, men sjunga kan hon inte (Ja, om man inte är helt såld på studiokomp så..). Hon kommer ju inte direkt med något nytt vill säga..
Sen inom filmbranschen tvivlar jag på att hon kommer bli långvarig.. High School Musical säger ju sitt. Nä, skådespelri är väl inget för henne kan jag ju bara kommentera..
Hon kan väl hålla sig till vad hon gör bäst? Vara tyst och vara söt framför kameran. Eller har jag fel?

Ja, en sen torsdags kväll denna, får man sitta & klaga på det som inte riktigt har något med något att göra.
Kommer säkert ha ett och annat hat-mail här nu efter mitt härliga uttalande om kvinnan.
Men va fasen! Hon har ju ingen talang eller utstrålning för fem öre! Så det så...
#1 - - Randy:

En riktigt stor skådis hade aldrig visat sig naken!

#2 - - jenny:

ja det hoppas jag med :(

ja det kommer hon lätt! världens finaste=)

Allt bra med dig?

puss<3

#3 - - Caroline, LINA FRANKღ:

Hon är så vacker :)

#4 - - Johanna:

Haha ja så är det säkert, det finns ju gott om smarthuvden haha

#5 - - Zäta:

Tack tack :) idag är dock min födelsedag :)

#6 - - LIENE:

hon är ju för vacker för att ta av sig!:O menar att såna människor inte bör försöka och överförsöka som många gör, vad tjänar man på det:S hon har redan uppmärksamhet.

#7 - - samantha:

hon har tur att vara så otroligt smal naturligt =)

#8 - - LuxuryPink - en blondins syn på saken!!:

tror dom flesta skulle göra det för rätt roll och pengar, tyvärr e det bara så det funkar!

#9 - - Martina:

SV: idag gör jag inte mkt ska på 4h och sen in till stockholm:) sj?



hare gott puss

#10 - - Melina:

haha där ser man !

#11 - - Makrill:

Haha! Håller med dig!

Hon är kaaaass!! :P



Ha en bra dag snygging!

#12 - - alec:

jodå det är sådär.. själv?



PUSS

#13 - - Michaela - Bloggdesign, foto m.m!:

sv; okej :) ne jag har inte gjort nått speciellt :(

#14 - - s;en:

sot bild pa henne

#15 - - di:

haha äntligen ngn som tkr som jag!! :)

#16 - - Fanny:

tack! hur många besökare brukar du ha då?



härligt! jodå, med mig är det toppen! :)

puss!

#17 - - Dress Like a Princess:

Vanessa är så himla söt

#18 - - Jen:

Jag fattar inte, hur får dom till det där håret? SÅ det ser så ofixat ut, men så snyggt på samma gång? Det är som vågor i håret, hur gör man? :P

#19 - - Amanda Constance:

jag håller med dig. även om de flesta disney-stjärnor är helt okej skådisar blir det svårt satt ta dem seriöst i andra genrer än drama/komedi. det är precis som nakenmodeller aldrig kommer göra seriösa kampanjer för stora designers.

Till top