Städ-torsdag!

Min sötnos får stå för bilden på dagens första inlägg!

För er som är nya här vill jag bara säga välkomna! Det är Torsdag idag & de flesta i dag är lediga, likaso jag!
Har bara hunnit att städa & gått på promenad med min lilla skrutt unge.
Just nu är Tonys kusin här och vi ska ha en trevlig kväll med Buzz & god mat.

Ska rota fram min laptop så ska jag blogga lite mer senare.

Hoppas att allt är super med er sötnosar idag?

#1 - - ANGELICA:

sv: hahaha tack du :)

sjuukt söt hund!

#2 - - Gaia:

Sv: Jag ska bara ta det lugnt. =)

#3 - - LIENE:

din hund är jättesöt!



sv: vad kul att de kakorna finns i Portugal med:D visste inte jag.

#4 - - MissCM:

sv: ja, visst var dem! :D åååh, vilken underbart söt hund!

#5 - - sanna:

naaw jätte söt hund ;)

#6 - - hollywood diamond:

aw vilken söting bild:)!

#7 - - annii:

Fin hund

Till top