Linköping!

Lejinschöping!

Yes, nu befinner jag mig ca 20 mil hemifrån. Varför?
Jo, som flesta av er vet är jag född & uppväxt i linköping, men bor i Västerås tillsammans med min sambo. Kommer vara här tills söndag. Men nu ska jag kila vidare!

Kommer jag uppdatera något i helgen?
Don't hold your breath!
#1 - - Anonym:

Vilken fin bild :)

#2 - - V A N E S S A:

japp det är böcker :)



PUSS!

#3 - - Tess:

Så trevligt! :) Hoppas helgen blir bra!

#4 - - LIFE BY Marielle:

Hoppas ni får en härlig helg =) kram gumman!

#5 - - Mjes! ;):

hah ! :P Mitt första inlägg här ! Sorry för allt gumman ska bli bättre ... Förlåt för det jag sa ! Jag elsker ju dig jente mit ! :D

#6 - - Liene:

sv: okej, förstår det med platt, för mitt hår har också blivit det.

#7 - - L o t t i i i z z:

Jotack, allt e fint med mig :) har varit iväg på shoppintur idag så det kan ju inte bli bättre ;) hehe! Allt fint med dig idag? KRAM

#8 - - Eveline:

jadet har jag, sjdå?

Till top