Vilken miss!

(Klicka på bilden för att komma till artikeln)
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag läser detta..

Nej vet ni vad? Jag blir rädd. Läkare i Västerås blandade ihop patienterna och steriliserade fel person.
Hur kan man göra ett sådant misstag? Vilken jävla miss om ni frågar mig. Är våra läkare, sköterskor, kirurger överarbetatde tro?

#1 - - E M M A:

Åh tack så mycket:D

#2 - - Denisa:

Gud då läskigt. Man vågar ju inte besöka någon doktor. man vet aldrig vad de gör för fel!

#3 - - zarah:

hemskt!

#4 - - I Z Z A H ~ S V A R A R:

kul att du gillade mitt inlägg =)



hoppas att allt e bra me dej =)

så vad gör du nuh då ?

#5 - - ♥ Sandra ♥:

jaa vekrligen. Men tur är att jag 'r ledig imorgon, underbart! :)

#6 - - vesna:

haha flummig kommentar du skickade, men min dag var bra ja =)



"Din dag har varit jättebra!

Hur har din dag varit då?"

#7 - - zarah:

tack! :)

#8 - - Caroline, LINA FRANKღ:

Tack tjejen :) Men du är säkert härligt brun du också :)

#9 - - Anonym:

oj oj oj...det kan man verkligen kalla för en misss....



Hur är det med dig då? :)



puss!

#10 - - Maado:

Fy fan det är min värsta mardröm att inte kunna få barn..

Hey, easy girl! Än är jag inte övertygad ;)

#11 - - Dylan:

Shit, vad hemskt. Vården är Sverige är jävligt usel ibland.

#12 - - H A N N A [ e s t h . b l o g g . s e ]:

äsch, dagen var helt okej. din då?

Kram http://esth.blogg.se

#13 - - Anonym:

Nej men gud!

fin design du har på bloggen :D

#14 - - H A N N A [ e s t h . b l o g g . s e ]:

han är hemma hos sig :C är lite jobbigt att sova ensam! Kram http://esth.blogg.se

#15 - - zarah:

kul! Den är sommrig :)

#16 - - jd:

aej fyfan vad dåligt av läkaren, usch!

supersöt blogg!

allt bra?

kramkram<3

#17 - - zarah:

hehe ja gör det :)

#18 - - emma härnqvist/perfektion:

ne fy fan. de där är vekrligen skrämmande,, stackars människa som fick vara med om de. tänk va hemskt om man inte alls hade velat ha de så.

#19 - - ida:

men herregud, stackarn!

puss

#20 - - Dylan:

Mjo.. Aningen varmt bara. Har rummet på övervåningen av huset och det är som en bastu. Haha! Annars är det lugnt, själv då? ^^

#21 - - ida:

sv: sen jag va liten. då va jag expert på runda ringar ;)

nejmen, började lite mer seriöst för.. nåt år sen kanske :)

puss

#22 - - AMANDA - ♥:

bara bra, din då? =)

#23 - - Dylan:

Haha, jo men lyckligtvis så har jag faktiskt en takfläkt som snurrar på högvarv. Kan knappt inbilla mig hur varmt det vore utan den. ^^



Aha, jobb imorn? Själv har jag precis haft mina första lediga dagar på lovet då jag jobbat i två veckor nu. Just nu ser jag på Supernatural, själv då? :-)

#24 - - [lisa bjernhagen]:

tack hörru :D

#25 - - Heyli:

ja superhärligt! verkligen nåt jag rekommenderar :)

#26 - - Caroline, LINA FRANKღ:

Det finns en underbar BUS på ICA Maxi som jag måste rekommendera! En grå/silvrigt plåtburk! SÅ bra!

#27 - - julia:

kärleksproblem :/ de suger.. hur är de me dig då snyggo? puss

#28 - - I Z Z A H ~ S V A R A R:

fick just veta en underbar sak läs mitt senaste inlägg =) annars så svarar jag bara på kommentarer =)

#29 - - Mimmi:

Hej! Har haft sant problem med kommentarer sa vet inte om mitt svar gick igenom till dig! Maste ju verka jattetrakig annars, haha.



Det ar inte sa speciellt dyrt i Japan sa lange man inte behover vaxla pengar. Innan hela varldens ekonomi gick i botten var det billigt och naaajs att vara svensk har men nu gar alla mina svenska kronor at till att vaxla, suck. Men anda ar det inte dyrare an i Sverige oftast sa!



Jag har ocksa tankt pa det dar med lakare.. att dom kan gora fel for en manniska ar en manniska. Men ocksa typ frisorer! Tank om man rakar ut for att sin ar pa sa sjukt daligt humor att dom bara KLIPPER. Ratt av liksom. Varsta tussen. Man vet ju fan aldrig! Det maste ju ha hant!

#30 - - K:

hehe nä det är inte kul! =P Man sitter där och är skitirriterad men försöker vara trevlig =P Jag jobbar som personlig assistent =)



Men shit! Vad hemskt att bli steriliserad när man inte vill!

#31 - - Deniesé:

sv: jovars det är vackert, men ja ser gärna nått nytt ;D haha



Jodå helt okej, piggare idag iaf! :)



hahah alltså det där, tänk att vakna & bara ojdå vi råkade visst sterelisera dig. hur ska man reagera som den personen. Så jävla segt alltså!

#32 - - emelie:

sv: hehe det var fullt med folk :O



Förlåt för mitt sena svar, har varit lite frånvarande på senaste, men lovar att försöka bli lika aktiv som förr igen =)

#33 - - jd:

svar; de är bara bra med mig :)

#34 - - E M M A:

Åh tack så mycket:D svara gärna på dagens fråga i min blogg:D

#35 - - ♥ Sandra ♥:

Tack detsamma :) Hoppas du får en toppen dag!

#36 - - Nicole:

hur kunde dom sterilisera fel person? :/

#37 - - sanna:

Shiit! :O



puss & kram!

#38 - - Your Dream Closet:

Ja det lkan jag tänka mig, typ alla mina vänner bor i hus ute på landet och jag blir så avunsjuk när jag är där :)

#39 - - Ida Björck:

sådant där är skrämmande :S

#40 - - stina:

men usch va hemskt:(

#41 - - simone:

sv: JAPP! ;D



Men shit, :O Hur dum kan man va? :S XD

#42 - - LuxuryPink:

fan så sjukt!! det ska bara inte kunna hända!!

#43 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Tack för din röst! :)

Tänk på att om du blir medlem här: http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=4289

så får den du röstar på ett extra poäng :)

#44 - - H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]:

Hoppas du får en jättebra dag!

Puss och Kram, http://esth.blogg.se

#45 - - Therése:

sjukt är det! man kan tydligen inte lita på läkare alls idag..



sv: läser du mangapockets också då? ^^

#46 - - Maado:

Ja, det vore ju hemskt. Även om varken jag eller min karl vill ha barn nu så är vi jätte sugna i framtiden. We want it all så att säga ^^



Haha, jaaa jaaaa. Du vinner hon är grymt snygg.

#47 - - Anonym:

ja jag håller med den är verkligen vacker :)

Puss <3

#48 - - CHRJ:

åh gud vad hemstk! förresten, skulle vara jättesnällt om du ville rösta på mig här, jag är nummer 9! http://josefinesoderberg.blogg.se/2009/june/finalisterna-i-veckans-blogg.html?_tmp=a2ca533e98485dc9779964f40956e27076c7e13b :)

#49 - - Begonia:

sv: haha vad bra! Jo den har varit bra, ganska lugn! Själv då? :D puss

#50 - - ELLEN AHL AXELSSON:

sv: tackar ;D.

#51 - - Sanna:

Fan, hur kan man göra det?

Det påminner om ett avsnitt av "Hjälp!" tycker inte om det egentligen men min sambo gör. Felix Härngren skulle åka jordenrunt med sin flickvän och passade på att opererabort halsmandlarna (tror jag det var) när han vakna upp var han en kvinna!!



LÄKARE SKA HA KOLL!!!



Fin blogg för övrigt! :D

#52 - - Sanna:

Blindtarmen var det visst, inte halsmandlarna..!!!!

#53 - - MISSEXTRA:

Ha en bra onsdag!:)

#54 - - alec:

åh älskade.. jag vet inte vad som händer med oss nu.



allt är kaos, han ändrar sina tankar och känslor hela tiden..



jag sitter och väntar på ett svar jag inte tror kommer komma..!



LOVE

#55 - - Josefine:

sv: Ja det är roligt!! :)

man kan göra massor med saker mer än sims 2.

#56 - - Anna:

Fin blogg :)

#57 - - jossan:

okej, jo det var så underbart i skärgården! ^^ <3 vad ska du hitta på idag? stakars PATIENT! :O vad tycker du om mina nya inköp? <3

kramis

#58 - - Helena:

Nu har jag svarat på era frågor, så nu är det bara att gå in och läsa :)

#59 - - Antonia C Nilsson:

fan va dåligt av en läkare :O

hiih :P<33

#60 - - fotopassion:

Hej gullet :) Nu är jag med i http://chaarmigast.blogg.se veckansblogg tävling, rösta jättegärna på mig . De skulle uppskattas upp till hundra procent :)jag är nummer två Tack på förhand

#61 - - J. ONLY:

Jo det tycker jag också. mkt mer att se där :) Kramar!

#62 - - Alina:

Hoppas du får en fin dag! =)

#63 - - melissa:

SV: ja det är underbart med lov :D

#64 - - Emma:

Sv: Heh, tack!



Men guuud vad hemskt. Sådant borde inte kunna ske, starkas den som råkade ut för det :(

#65 - - Karin:

Svar: Eller hur! Dem är jätte vackra tillsammans. Hoppas dem är tillsammans hela säsongen ut, och alla säsongen som kommer.



Men herregud? Hur kan dem göra ett sådant felsteg?

#66 - - Sassy:

Fy, vad hemskt!

#67 - - kajsa:

läste också det där ;) stackars kille säger jag bara =P

#68 - - Malin:

Fy så hemskt:(

#69 - - Helena:

Snart vågar nog jag inte gå till nån läkare! Man hör ju bara massa tok om dom !



Hoppas att du har en bra dag :)

Puss !

Till top