The Eye

Handling
Sydney Wells är en framgångsrik konsertviolinist, som får synen tillbaka efter en hornhinnetransplantation.
Men operationen medför inte bara förmågan att kunna se igen - snart börjar oförklarliga bilder och skrämmande figurer att dyka upp runt henne.

Är det en bieffekt eller håller Sidney på att bli sinnesjuk?

Själv har hon en egen teori; på något sätt har hennes nya hornhinner öppnat dörren till en värld på andra sidan, en värld som bara hon kan se... 

Personligen tycker jag att filmen var ganska dålig. Det fanns ett par "skuttiga", (ja ni vet man hoppar till) scener men överlag riktigt kass!

1/5 får den av mig!


#1 - - Linn:

Hallo Hallo, vad har du för planer i helgen då? (:

#2 - - Josse:

ja, verkligen1 =) bra var det då

#3 - - susanna:

sv: ok, jodå allt är bra sj?

the eye är ganska obehaglig tycker jag...

#4 - - isabelle:

lust o hjälpa mig med min bloggdesign? :) svara gärna till min blogg om du har lust o hjälpa! :)

#5 - - amanda:

kolla in det nya modet från topshop på min blogg :)

#6 - - emelie:

sv: heh eokej, jag är fortfarande sjuk, men försöker bli frisk :) hur är det själv?

#7 - - Anonym:

sv: Tack de sktrba!! :) bränns lite i magen efter vodkan hihi, men det är lugnt :) ! haft en bra dag ? Puss

#8 - - ELLEN:

Jag gillar den där filmen skarpt! :D har sett den flera gånger, haha.



Svar: Jag kommer vara på ett äldreboende :)



Kram!

#9 - - s:en:

var med och tavla i var blogg ;D

#10 - - julia:

tråkigt att filmen inte va nå bra. den såg bra ut på trailern :) pussis

#11 - - Emma:

SV: nej lite olika anledningar. mest för att allt jag gör eller vill bara går åt h*vete hela tiden =/ börjar lessna på det

#12 - - Angelica:

tack;P

den filmen tyckte jag inte direkt om .

#13 - - Lona:

sv: ja de harjag ^^ men de är vissa dagar som är hemska , vet inte varför :S

#14 - - celineee ♥:

Älskar den filmen! :]



Svar: aha den var väldigt söt :)

Ja jag vet det funkar inte att läggain koden till den :/ men lägg till mig på din sida på bloglovin istället då :/

#15 - - celineee ♥:

Svar: va bra då :) ja det e bra med mig också :)

kram

#16 - - jenny:

Det var inget bra betyg, 1/5..Kul att du recenserar filmer:)

#17 - - Petra:

jag kunde varnat dig innan! Den är ur kass den filmen! :P

Så roligt att du fyller år snart. vad ska du önska dig? :)

#18 - - Petra:

haha. glöm det där med att du skulle fylla år. jag som rört ihop det. :P

#19 - - malin:

Ska vi följa varandra på bloglovin? :)

#20 - - Jells:

SV: Tack<3

#21 - - Natta ♥:

Ok. då kanske jag inte borde se den! XP Btw så har du en supersnygg design på bloggen!♥♥♥



Och om du har tid så kanske du skulle vilja berätta om vilken mobil jag borde köpa? :)

#22 - - Linn:

Oki, samma här, hade ingen lust att göra så mycket (:



Hoppas du får en fin dag!

#23 - - matilda:

sv. aa visst är det snyggt! Vill ha allt :P haha

Om u inte gjort det än och om du gillar min blogg så har jag kommit med i en tävling om titeln veckans blogg. Om du gillar min blogg så hjälp mig på vägen genom att rösta på nummer 7! här:



http://mmajda.blogg.se/2009/june/veckans-blogg-finalister.html#comment

#24 - - Kimyy =):

Jag har den.

Den var ganska konstig =)

va ska du göra ida? =)

#25 - - sofie:

sv; jaa, gjorde den förra veckan ;)

än så länge har den varit bra ;D

#26 - - uma:

sv: ja verkligen! :D

så bra, jodå finfint här med ^^

puss!

#27 - - Louize:

Hej:) vad fin blogg du har!

Hur är de med dig då? :) Ha de bäst" Kram

#28 - - I S A B E L L A:

sv: Tack du ! Det blev en härlig kväll:).



Vad härligt. Du får väl ta & sova ut lite då ;) Det är bara bra med mig tack!

#29 - - Linda:

Men jag gillar inte skuttita scener, jag vill ha läskiga! haha. men jag har faktiskt velat se filmen länge :)

#30 - - Heyli:

hehe tack ;)

#31 - - Valeria:

Jo :(



Ja tack ^^ så häärligt väder idag, jag har solat lite så jag är glad! Du då? kram!

#32 - - Deniesé:

sv: Tack så mycket! :)

Oh mysigt! Jo de är bra med mig, sj då?

Btw är det Jessica alba som är med i den filmen, ser ut som hon på fodralet där :P

#33 - - M A L I N:

den verkar inte speciellt bra :/

#34 - - Anonym:

ja tack det har jag :) själv då?

#35 - - Elin:

♥kika in min blogg, massa kul du kanske du kan njuta av♥

#36 - - sossi:

Hejsan:) vad fin blogg du har:)

Allt bra med dig? Ha de bäst! xoxo

#37 - - Anonym:

ja i sverige får man ju ingen värme:P

#38 - - Erica:

Ja jobbar på tekniska museet i valla :D

puss!

#39 - - Cika:

Jag såg den här filmen en gång men missade slutat - vad hände?

#40 - - amanda:

Jaha, då behöver man inte hyra den filmen då ;P Gillar annars skräck men men:)



kram

#41 - - Emma:

Oj den filmen fick inte mycket!:)

#42 - - Makrill:

Usch vad dålig jag känner mig som inte svarat på dina kommentarer på en evighet! Men tack för dina underbart fina rader, det gör mig så glad varje gång jag ser att du skrivit :D !



Det är bara bra med mig :) Hur är det själv? Hur går jobbet?



Jag håller med dig om att The Eye inte är så bra. Du borde se original filmen, DEN är bra och OTROLIGT läskig ;) Checka den :)



Puss på dig snygging :*

Till top