Tadaa!

Ni som undrar hur jag "redigerar" mina bilder säger jag bara: Det gör jag inte..
Nej, allt jag gör när jag pillar på bilder är helt enkelt paint! Svårt att tro va?

haha, skämtosido.
Har precis målat naglarna. Så nu är jag helt "akta naglarna idiot!" ja, ungefär. Jag som är verkligen sääämst på att fixa naglarna lyckas alltid skrapa bort färg eller liknande.
Jag är helt förlamad när naglarna är nymålade (okej, nymålade efter 30 min), det var som jag ropade på Tony och sa "Tony kom och klia mig i örat!" Fast det gjorde han inte..

Hur som helst! Detta är nagellacket jag köpte, endast 39 kr på Kicks!
Lumene - Promises Lupauksia vain.

Föresten, är det bara jag som tycker att naglarna ser bäst ut dagen efter man har målat dom?
#1 - - ♥ABSSOLUTARNELAA:

vet du inte ? :O

åh, tack för tipset! :D

#2 - - ida:

jättesöt och bra blogg! :)

#3 - - Sandie:

det är bättre med mig nu :)

hur är det själv?

#4 - - ♥ Sandra ♥:

ja super kul att dom har gjort det :)



Vad roligt :) VAd ska du ha för företag då?:P

#5 - - Emma:

Vad fina! Det gör dom. det står redan 1-0 till Sverige (i 7-minuten)

#6 - - ­-Milly-:

jo tack det är toppen med mig :)

#7 - - [lisa bjernhagen]:

fin färg ju :)

#8 - - ävelicious:

så bra !

et e fint här också :D

#9 - - matilda:

hoppas du får en jättefin kväll hörru! :D

puss <3

#10 - - Helena:

Sv: Låter trevligt :)

jag svarar på lite kommentarer och läser bloggar :)



Kolla in min tävling vettja :)



Puss

#11 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

så fin färg =)

#12 - - Maado:

Haha, jag kan fortfarnde inte hålla med ;)

Hm, har aldrig hört talas om kvinnan, måste nog kolla upp det.. :P



#13 - - Moa S:

naglarna var skitfina och fräscha! :D

#14 - - SARA:

Fint! :) Men jag blir också sådan, vågar inte röra händerna efter jag har målat naglarna ;)

#15 - - Erika:

sv: Jag kollade faktiskt aldrig på det ^^

#16 - - Linda:

jag har nästan precis kommit hem!

#17 - - Kristin:

Vilken fin nagellacksfärg:)

#18 - - - HANNA:

Okej! :) Ja men du menar, så himla skönt! :D

#19 - - Emelie:

Sv. Härligt :)



Det är bra. Min förkylning är nästan borta, så nu kan jag prata igen ;P Hehe. Allt bra med dig?

#20 - - matilda:

sv. ja det är fruktansvärt gott!



Fint nagellack!

#21 - - Mona:

Tack! :) jag mår bra! lite trött efter jobbet plus att vi städar och donar inför besiktningen (vi har flyttat till en lite större studentlägenhet).



Hur är d med dig då? jättefina naglar förresten! :)



Puss!

#22 - - MISSEXTRA:

Fin färg:)

#23 - - A A N N I E M A T I L D A:

jag lottar ut en header :D

Till top