Tvätt..

God kväll gott folk!

Får be om ursäkt för en ganska taskig uppdateringn dom senaste dagarna, men jag har något som kallas liv som jag måste ta hand om.. hehe skämtosido, alla vet att jag inte har något liv.

Nej men idag har jag fixat med massor!
Tog en efterlängtad sovmorgon sedan var det att palla sig upp för jag hade tvätt tid. Tvättade till kl. 17.
Efter det tog jag med mig allt upp igen och hängde upp en del kläder som inte skulle strykas och sen arbeta av högen med kläder som skulle strykas. Blev klar för en halvtimma sedan.
Nu såhär i efterhand känner jag mig väldigt duktig..

Måste bara hylla de mammor (& pappor om jag ska vara politiskt korrket)  som ställer sig och gör detta nästan varje dag! Cred till er!
#1 - - jasmingz.blogg.se:

tack så mycket :D

#2 - - sanna:

ha jag antar att man ska tacka ;P



puss & kram!

#3 - - Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

SVAR:



hehe kul att du gillade dem! provar du dom så kommer du älska dom, belive me :) lycka till med tvätten nu!

#4 - - tess:

ja det finns fan ingenting som är så sjukt tråkigt som att stryka! jag brukar tänka på det när jag köper kläder, om det är sånt som måste strykas, då ska de vara jävligt snyggt för att det ska få komma med mej hem :P

#5 - - felicia:

hehe :) jodå, dagen har vartit perfekt. dusjälv`? puss

#6 - - Sophie:

håller fullständigt med dig om länslan efteråt!

#7 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Härligt! :D

Det är bra med mig med :)

#8 - - Angelica:

sååå jäkla kul ja ! :D och du städar och håller igång se rjag :D

#9 - - Heyli:

haha men du har i alla fall säkert ett riktigt golv att ha dammråttorna på, det har inte vi i det rummet :p

#10 - - N O E S C A P E:

sv: Det är super super! :D

Haha :P



*Förresten..! Ny design till bloggen! Vad tycker du om den? ;D*

#11 - - Linda Q:

Gillar din blogg =) Skulle du vilja följas på bloglovin?

Till top