Hoppa fallskärm?

Igår när vi var och bada vid Lövudden så åker man förbi ett ställe där det finns möjlighet att hoppa fallskärm.
Dåraktig som min man är så frågade han om jag ville hoppa. Jag sa Nej.



T: Ska vi hoppa fallskärm?
Jag: Är det inte lättare att skjuta mig i pannan på en gång istället?
#1 - - Ulrika:

SV: Jodå det e super :)

#2 - - emma:

Det är bra med mig gumman =) PUSS

#3 - - sandra:

Tack har du röstat på mig?

jo haft en toppendag du?

puss

#4 - - Amanda:

Jag skulle aldrig våga hoppa fallskärm tror jag... :p

#5 - - Helena:

Haha, men jag håller med dig, livsfarligt !

#6 - - Anonym:

svar:tackar =)

#7 - - Vanadesse.:

jag städade hela dagen =)

hade inte bangat att hoppa! verkar sjukt roligt =)

#8 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

haha härligt svar =)

#9 - - Maliiin:

Tack, jag förstår inte heller så mkt utav det. Och denna gången gav jag mig inte, som jag gjort alla andra ggr :) Så då blev det en någorlunda snygg design..

#10 - - http://mmajda.blogg.se:

Svar: Jo tack, samma här(:

Händer ikv? p&K

#11 - - Hannah Hale:

haha. jag hade aldrig vågat heller, är väldigt höjdrädd!

#12 - - johanna:

tack så mycket :) jodå, det är bra :)

#13 - - Alexandra:

Hehe, yes!

#14 - - laila♥:

Kommer jag att bli avstängd? :O

#15 - - Natalie:

jag med, den var ju ganska känd då :D

kram

#16 - - Anonym:

Följa varandra via bloglovin? :)

#17 - - Beatrice [foto, mode & vardag]:

tack :D

#18 - - FRIDA:

sv: hahah ja :D ;)

åh tack :D

Puss!

#19 - - michaela:

snygg blogg ! :)

#20 - - N i k o n s:

oj! skulle heller aldrig våga hoppa fallskärm! verkar jätteläskigt! :P

#21 - - emma - en modeblogg! ♡:

hihi ja men eller hur :D jag får nöja mig med min fina lillebror så länge :P

#22 - - Caroline:

Hihi jaa, verkligen sööt :D <3

Kiwiii, sött namn :D <3

Haha tack så mkt :D Vi har haft det jätteskojj faktiskt :D Lite tråkigt väder bara.... -.- <3

PUSS <3

#23 - - jasmingz.blogg.se:

Jag skulle aldrig vågat hoppa fallskärm! Isf ska jag ha 100 milJARDER kronor HAHA xD

#24 - - Therese:

Tack så mycket :D



Puss!

#25 - - Micaela Espinoza:

Ja skit coolt, funderar på att köpa den till mig själv. Åh jag skulle hoppat, verkar ju skit roligt!

#26 - - Josefin Grafford:

sv; hehe ja =)

det verkar ju kul att hoppa fallskärm ;)

allt bra med dig?

#27 - - Linda - det handlar om helheten!:

haha lite komiskt inlägg faktiskt! =D

#28 - - myrins ~:

hahaha, bra sagt där!



sv: åh tack så mycket! :)

jo det är rätt jobbigt. kanske får sluta förstora saker & ting.

puss ! ♥

#29 - - Anonym:

jag vill göra det :D

#30 - - Anonym:

länkad i bloggen!

#31 - - elaine:

härligt!

jodå, har lite ont i huvudet bara.. annars äre bara bra :)



puss

#32 - - Felicia:

Fin blogg :D

#33 - - elaine - Mitt liv, Min vardag!:

jag skulle aldrig våga hoppa falskärm :P xD

#34 - - tess:

haha :P åh jag skulle verkligen vilja hoppa fallskärn ja.. men då ska man våga först oxå :P

#35 - - Jenny:

haha bra sagt lollo =)

<3

Till top