Hells kitchen?

Jag bara älskar mina tavlor inne i köket!
Visst är dom söta?


Idag har jag varit redigt slarvig med bloggandet men av goda anledningar. Idag återvände jag till strykbrädan & strök alla mina rena kläder. Det känns så skönt att ta på sig en t-shirt som är struken. Det känns så rent då.
Har även plockat in massvis med kläder in till min stora garderob. Äntligen börjar mer & mer golvyta synas!
Känns ju riktigt bra detta måste jag erkänna.

Även några goda nyheter nådde mina öron idag. Allt idag känns riktigt toppen!

Vad har ni gjort denna tisdag?
#1 - - Åsa:

Tavlorna är jätte fina :)Jag hade också behövt att städa undan och stryka mina kläder, jag håller med om att det känns så härligt att sätta på sig en nystruken tröja eller byxor.



Ha en bra dag :)

#2 - - Helena:



Denna tisdag har varit lugn, lite plugg och lite jogging :)

Hur har din dag varit ? :)



Puss !

#3 - - Sofi:

;) tack ska du ha.. ja rätt bra, men slitsam.. så egentligen inte kanske haha.. hoppas din varit bättre!

#4 - - frida:

sv: jo min dag har varit helt okej. din då? :)

#5 - - Helena:



Sv: Tack så mycket gumman :D Det värmer !

Härligt ! :)

Jadå, dagen har varit bra. Lite jogging och sånt :)

Har du haft en bra dag då ?

Puss !

#6 - - Jennie:

va bra :)



jappjapp, otroligt seeg men annars så. sj?

:)

#7 - - J e n n y:

Svar: Jodå dagen har varit okej. Låter som du också haft en bra dag :)



Söta tavlor :D

#8 - - Cajsa:

hahaha ja det tycker jag att du ska göra! ^^

xx Cajsa

#9 - - Heyli [Just nu: Bloggdesignutlottning!]:

härlig blogg du har! kollade igenom dina drinktips, måste testa nån nångång, har ju själv en kategori som heter drinkar :) har dock bara en där än så länge.. :p

#10 - - SANIBO:

sv: jaså? men så nice, hade gärna velat ha en fråga! =D



jodå, det är hyffsat försöker plugga, haha. själv sweet?

#11 - - Alexandra:

gud vad roligt att höra:)



det e fint med mig, lite trött bara:) sj då?



föresten söta tavlor :)

puss

#12 - - SEX AND THE CITTY:

Sikka söta.

#13 - - Louise:

heheh nej kan förstå det, för det finns väl inte ännu en bok? :p



det låter härligt, jodå allt är bara bra med mig:) Det är bra med dig med hoppas jag?!:)

Pusss!

#14 - - Pauline:

sv: Min dag har varit härlig, systrarna kom hem och snacka lite, sen var jag och mamma på tai chi. Riktigt roligt var det :D sj då?

Puss o kram

#15 - - Alexandra:

SV: härligt att de e bra med dig:)



ja gör inte så mkt hehe du då?:) <3

#16 - - Duracellmamman:

Riktigt snygga!

#17 - - Carro:

super fina :)

#18 - - Karina:

Fina tavlor, de ger lite mysstämning till köket kan jag tänka mig. Om inte så lite matinspiration i alla fall :) Jag vill ha ett större kök så jag kan ha en tegelvägg och hänga upp saker där! Åh, vad nice det skulle vara.



Ha det gott!

Till top