Dröm

Det här med drömmar. Vad betyder dom?

Jag hade världens otäckaste dröm om en av mina bästa kompisar.
Drömmde om att hon hatade mig jättemycket & inte ville ha något med mig att göra.
Försökte prata med henne om vad som stog på, men hon blåvägra prata med mig.

Gud vad jag grät. Jag har nog aldrig gråtit så mycket i en dröm som jag gjorde då. Sedan vakna jag upp & var helt slut i kroppen och mina kinder var helt kladdiga av tårar.

Saknar mina vänner såå himla mycket. Hoppas vi träffas snart, får komma hem snart så vi kan hitta på något. 

#1 - - sofia:

Sv: tack , nu blev jag ännu gladare!



Jaa dunder helg ! själv då?



PUSS !

#2 - - caroline:

Jaarå, själv då? :) Puss <3

#3 - - matilda:

thanks! jo den har inte kunnat vara bättre, din då? :) pusss :*

#4 - - I Z Z A H - S V A R A R:

hehe okej jo du min helg har vart kanon hur har din vart då ? bra hoppas jag :D

åh vad har du för dej nuh då ?

#5 - - S O L I N:

Nej tyvärr, har varit sjuk hela helgen och nu =(

Själv då?



PUSS! /S

#6 - - J.:

Naaw stackare, tur att det bara var en dröm!

#7 - - A -*:

Aop :D

Nja till och från fredag lördag va riktigt nice söndag va depp... :/ Sjdå :)?

#8 - - Linda:

Det är bara bra med mig! :)

#9 - - Amanda:

Sv: Jodå, den har varit helt okej :)

Hur har din varit??

Till top