Yes Man!

The world's a playground.
You know that when you are a kid, but somewhere along the way everyone forgets it.


Igår såg jag filmen Yes Man tillsammans med min älskling!
Verkligen hur bra som helst, Jim Carrey är verkligen en frisk fläkt i Hollywood!


Filmen handlar om den livsfege bankmannen Carl, som sitter hemma och surar över att hans fru har lämnat honom & livet suger allmänt hårt. 

En dag hamnar Cart på ett seminarium om positivism. Ordförande Terence Stamp övertygar Carl om att göra ett avtal med sig själv, att aldrig säga nej, oavsett konsekvenserna. Carl nappar. Sedan får vi se honom tacka ja; till polarna, till låntagarna, till gitarrlektioner, till att läsa koreanska, till allt. Och så småningom blir Carl en bättre man och träffar givetvis också en flicka på vägen.

En film jag starkt rekomenderar! 

Ni som sett filmen, vad tycker ni?

#1 - - louise:

sv; jag med! De bilderna är grymt fina!

#2 - - Jenny:

har ej sett den men har velat se den :)

#3 - - Sofia:

Brabra!



Jag har varit i skolan sen har jag åkt snowboard:) de va skoj! Har du gjort något skoj idag då?



Puss!

#4 - - Lovisa:

Svar: The Sweet Far Thing är den tredje boken i en serie, den utspelar sig på slutet av 1800-talet och handlar om några tjejer som upptäcker en annan värld..typ. De är iallafall riktigt bra. =)

#5 - - Alexandra:

älskar den filmen!

#6 - - Anonym:

ha en bra helg:)

#7 - - Jessica:

Sv: ja en underbar fredag, hur har din dag varit?

puss

#8 - - Millan:

Den laddade vi med ned igår! :P

#9 - - melina:

sV: ja verkligen :)

ha det bra

#10 - - Mimmi:

han är sjukt skön!



Puss

#11 - - Matilda:

så himla bäst den där filmen! haha

#12 - - Nicke:

Helt okej. Man fick sig några skratt. Men mja ändå :P...väntade mig mer. Han spelade lite halvdant och händelserna/handlingen kändes typ som om man tittade på en lite modernare liar liar. :/

#13 - - skentrevlig:

haha åh måste se filmen! :D bilden alltså haha, jim äger <3

#14 - - Matilda:

Okej, jag har bara varit i Valdermarsvik några gånger :)

#15 - - Sofie:

Den är grym! :D

Till top