Uppenbarelse

Vet ni vad som är riktigt underbart?

Att få ligga i badkaret & läsa någon bra bok (Ja, jag läser när jag badar) på söndags kvällen, det får mig verkigen att koppla av & varva ner. Även ny tankar & idéer dyker upp när man ligger där i badet. Vissa sitter & filosofierar när som sitter på toaletten & jag gör desamma, fast i badkaret.

Idag fick jag världens uppenbarelse i badkaret. Jag är jättesugen på att testa nya saker, få ta itu med nya utmaningar, så jag kanske kan börja plugga? Hur roligt våre inte det att börja plugga till typ något helt nytt området? Jag är ju ganska kreativ människa & finner en viss tryghet till det, att skapa med mina egna händer osv. Men man kanske skulle satsa på ett nytt, något som är till en fördel idag.
På grund av ekonomin så kan man inte få jobb vart/ hur som helst! Man får nu sikta in sig på något område där de finns behov av hjälp.
I grund på mina egna erfarenheter så vill jag göra något betydelsefullt, hjälpa andra som behöver hjälp. Men mycket är nyfikenhet & inget är säkert, men känslan bara dök upp.

Får suga på den ett tag nu..

#1 - - jessica:

Åh härligt, det låter ganska avslappnande och skönt :)



Hoppas du haft en fin!

Puss

#2 - - Amanda:

Jag älskar att läsa i badet. Känns mer fokuserat där med tanke på att man inte kan göra så mkt annat :P

Till top