#1 - - S O L I N A:

Åh vad mysigt!!

Hihi vi tittade på "Wild child" :D



PUSS! /S

#2 - - ELN:

sv. min dag har varit helt okej, är dock sjuk men... hur hade den varit för dig? :) kram!

#3 - - Rebecca:

Är du i Portugal? Härligt värre :D

#4 - - Jonna:

godmorgon stumpan!

#5 - - pramita:

Jodå jag hade en perfekt fredags kväll igår faktist, massa med chips,choklad o läsk fick hålla mig sällskap och familjen :D självdå?

#6 - - emma:

Ser inte helt fel ut!

Vilken färg är finast att ha på naglarna tycker du?

Svara i min blogg! Ha en bra lördag :) Puss!

#7 - - Erika:

sv: okej, vad skoj :D Min kväll igår var helt nice, några kompisar och jag såg på film och sånt :)



kramar

#8 - - Elina:

Kom hit några kompisar, sedan åkte vi vidare till en annan kompis och satt där och snackade skit :P



Ok, vad trevligt det lät :)



Kram

#9 - - Agnes:

Ska se på melodifestivalen sj?:)

#10 - - Clara - Pussit ♥:

Härligt att vara utomlands !!

#11 - - °• Ida Josefin Engdahl:

Okej , Jo min har varit helt underbar :) händer idag då?

#12 - - gabriella:

Ja, jag älskar det :) Det är ett halsband som jag köpte i Thailand när jag var där. It's loveli :)



har du varit i Portugal eller befinner du dig där NU? :)

#13 - - Lena:

blir nog bara hemma tror jag, melodifestivalen ju :D haha sj då? :)

#14 - - L I P T I P:

svar Tack så hemskt mycket! :) Fina bilder ;) Puss

#15 - - Matilda:

usch så sugen man blir på sommar när man ser dem där bilderna! haha



xoxo

#16 - - Dress Like a Princess:

Ååh vad härligt med sol & värme :)

#17 - - Jessica:

Sv; tack så mycket. Den är från Dior. Min mamma köpte den tills sig själv för några år sen, å nu har jag tagit den ;)

#18 - - Michelle:

SV. Jo, fredagen har varit bra, synd att helgen försvinner så fort bara. och vart e solen? hehehe.. själv då?

#19 - - Anonym:

Eller hur :D? me like !

gillade du bloggen ?

följ mig gärna i bloggkoll isåfall !

#20 - - sofia:

Okej. :)

Ja det är bara bra med mig idag, hur är det med dig? :)



Puss!

#21 - - Zäta:

fiina bilder :)

#22 - - hanna:

Sv: igår var jag och shoppade , och annars blir det nog bara lite träning ihelgen.



Man vill ha sol och värme när man ser bilderna!

#23 - - Leia:

Fina bilder, ha en fin lördag =)

#24 - - emelie:

jätte fin blogg med =)

#25 - - Ingrid:

härligt det ser ut

Till top