Helt sne!!

 

Ni vet hur slarvig jag är när det kommer till att ta egna bilder att lägga upp här på bloggen. Men när jag väl tar fram kameran, då går den varm! Jag blir min egna papparazzi. En sesådär 10 bilder på samma ansikts uttryck! Läckert!

Så när jag kollar igenom alla bilder sen så upptäcker jag denna bild!  Vad är det för fel på mina fingrar?! (okej, dom har alltid sett ut sådär..).

När jag visar upp handflatan så ser den verkligen ut som en barbie-hand! (bortsett ifrån prinskorv-fingrarna) Men den har verkligen samma form. Dom liksom följer varandra, ja ni fattar..

Den stora frågan är: Finns det något speciellt jag kan göra med min nya upptäckt?

Komma på coola skuggfigurer med fingrarna som ingen annan kommit på innan? Eller..
Nej, det finns nog inte så mycket att göra med snea fingrar förutom att missa tangenterna.. Kanske är därför det tar en så jäkla tid för mig att skriva för att jag missar de rätta tangenterna? Hoho! (okej, så snea är dom inte)


Äckligt? Fascinerande? Omänskligt?
Jag tycker det är oerhört fascinerande..


#1 - - Nike:

haha ^^

jag ska ha frågestund på min blogg ifall du vill fråga ngt?

#2 - - SARA:

Haha vad knas?! :D



Ja jag älskar de champagneglasen, att alla ser olika ut! :)

#3 - - made of awesome:

hehe du har unika fingrar=)

#4 - - Maria:

Haha, men lilla stackaren. Snea fingrar är också fint vet du :)



sv: Detsamma :D

(ursäkta för sent svar)

#5 - - pelle:

hahaha xD jag känner igen mig. tydligen så gör kameror inte fingrar rättvisa! :P

Till top