Bloggkedjan

Hittade denna lista från Heyli. Det handlar om att länka olika bloggar man läser så andra också kan få ta del av dessa bra bloggar! Tycker detta är en riktigt bra idé så därför tänker även jag sprida vidare mina rekomendationer till er.
Här kommer mina länkar:

Favoritbloggen: Måste erkänna att jag inte har någon direkt favorit blogg. Får söka mig vidare i bloggsfären efter favoritbloggen! 

3 bloggar jag följer dagligen: Janina, Pelle & Makrills

Roligaste bloggen: Erik - Kan vara till synes en vanlig blogg. Men om man tar tummen ur röven och faktiskt läser inläggen så öppnar det sig en värld av komik, satir & ironi!

Mest intressanta bloggen: Någon superintressant blogg har jag heller inte hittat.. Förslag någon?

Snyggaste bloggen: Angelica - Det är nog den snyggaste bloggen av de jag läser. Gillar hela stilen och det känns väldigt "hon" över det.

Bloggen som inspirerar: Helt klart Heyli! Hennes blogg får mig verkligen att vilja göra om här hemma och visar många bilder på hur hon & hennes sambo renoverar sitt hus. Hon gör även galet vackra smycken! Kolla in denna som jag vann för inte så länge sedan.

Bloggen som uppmanar/triggar till diskussion: Hum.. Har inte hittat en blogg som triggar till diskussioner osv, men jag måste väl nog säga Bellas blogg. Jag har alltid en åsikt eller två om hennes ämnen.

Bloggen som borde få mer uppmärksamhet: Makrills - Hennes blogg borde helt klart få mer uppmärksamhet! Denne blogg är en riktigt guldgruva om du frågar mig. Hennes bilder är väldigt tuffa med coola (får jag säga så?, old woman!) teman. En riktigt talangfull tjej! 

Bloggen med de bra tipsen: Sara - Hennes blogg får man tips på allt möjligt! Även om hon själv kanske inte känner till det, så kommer hon ofta med tips på olika maträtter, filmen & hår produkter osv. Tack vare att hon bloggar om väldigt varierade saker.

En polares blogg: sötnötan-Mill!

Vad jag vill se mer av i bloggvärlden: Jag vill se mer människor med åsikter om saker som händer i världen eller liknande. Folk med åsikter har de bästa bloggarna.

Vad jag vill se mindre av i bloggvärlden: Dryga bloggare, spammare och töntar som försöker ta sig uppåt genom att trycka ner andra.

Bloggen listan kommer ifrån: http://reneesmedhult.blogg.se är den duktiga skaparen av denna smarta lista!!

Nu tycker jag ALLA som läser den här ska kopiera den och göra den själv, säg gärna till om du gör det så jag får läsa dina tips!!
Psst, har ni tips på intressanta bloggar som gärna triggar till diskussion, skriv till mig! Jag söker desperat efter nya bloggar! 
#1 - - Victor:

Det är lugnt!



Det är inte till 100% bekräftat. Hoppas, vore kul :)

#2 - - SARA:

Jaa, jag blev jätteglad när hon ringde o sa att jag fick en dag till! :D

Åh vilken kul lista, den ska jag göra senare ikväll eller imorgonbitti! :D vad glad jag blev när jag såg att jag var med också :D Kram

#3 - - Ida Björck:

vilken rolig lista :)

#4 - - sofie:

sv; idag har det varit skola och har bakat lite ;9

vad har du gjort idag ? =)



puss

#5 - - Emma:

du kan alltid läsa min blogg hohoho :D:D

#6 - - Sandra:

Idag har det varit full rulle :P Har varit på arbetsförmedlingen och gjort lite vettiga saker :P

Hur har din kväll varit då? :)

#7 - - bella:

åh, taack :D

#8 - - Antonia C Nilsson:

hehe tack:D <3

#9 - - Frida:

Svar: Jo precis :)

Okej, nja tänkte kanske se på True Blood som börjar strax eller så ska jag läsa lite ;) haha. Du då?



Kanske gör en sådan här lista med, fast någon annan dag :D Blir sugen på det.

#10 - - Maado:

Vadå två år? Jag fattar ingenting :P

Det står att det är två KVAR! ;)



Och jag fick inte vara med här.. snyfft haha. Hrälig lista dock kanske måste ta och göra den också

#11 - - Julia:

Automessage: Jag är glad att du ville vara med i utlottningen på min blogg. Tyvärr var det en annan tjej som vann i den slumpmässiga dragningen, men lycka till nästa gång!

#12 - - Laila:

kul med bloggtips =)

#13 - - Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins:

Sv: Gött att höra! :D Det är fint fint här! :D

Sker imorgon (Idag torsdag)?

#14 - - hilea:

Rolig lista faktiskt, ska försöka ta mig igenom den med en dag=) och även klicka mig igenom bloggarna du rekommenderat=)

#15 - - sanna:

jag vet! ; D



kramiis!

#16 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

rolig lista =) kanske jag gör senare

#17 - - Anonym:

Nämen fick jag vara med på ett hörn med, så gulligt ;)



För att svara på förra kommentaren; Med mig är det bara bra =) Jobbar och sliter ;) Själv då tjejen? =) kommer du till linkan snart?

#18 - - millan:

// Milla

#19 - - Karin:

Har m några jag följer :)

Riktigt skoj när dom uppdaterar m bilder o massa roliga tips :)

#20 - - Jenny:

Det är rena rama djunglen med bloggar. Trivs bäst med att läsa bloggar där dom har glimten i ögat!

#21 - - A L E X A N D R A:

sv, okej låter bra! :)

Idag är jag sjuk så jag har stannat hemma från skolan :( själv då?

#22 - - (¯`¬•» ★ J O N N A ★:

Svar; Härligt :D

Jodå tack, dagen hittills har väl varit helt okej, lite slö o trött bara haha :) Har du haft en bra dag? Hope so!:)



kramkram

#23 - - Heyli:

ååh fick jag vara med på din lista va söt du är!! tack :) kram!

#24 - - Johanna:

härlig lista... :)



ja idag känns allt mycket bättre....skönt det.... =)Hoppas allt är bra med dig.

#25 - - rebecca:

Heheh:P Men om jag ska vara helt ärlig så kan jag typ inte spela gitarr :P Men eftersom jag har en hemma så tänker jag verkligen försöka =D

#26 - - Daniela:

hehe ja, jag var inte långt ifrån ett nervöst sammanbrott ;D

jodå allt är jättebra, hur är det med dej? :)

#27 - - O T H I L I A:

haha, jaha! ja de har jag ,har du de?:)

KRAM

#28 - - Erika:

sv: Ja Michael dog tyvärr :/

#29 - - adina:

ja dom är så fina!

#30 - - Felicia:

sv: va bra :D

Ne ska nog inte göra så mkt, skolan som vanligt, sedan bara vara hemma :) Själv? Puss

#31 - - maria:

hahham, inte ett dugg skillat..

allt bra med dig då?:)

#32 - - Erik Keding:

Jag tackar och bockar ödmjukast för att jag hamnade på din lista, det var väldigt roligt. Tack!

#33 - - Emelie:

Vad bra att det är bra med dig! :)

Här är det bara bra. Skolan är super, och jag ska flytta dit på söndag! Hur spännande som helst! :D



Åhhh, först läser jag samma lista på Helenas blogg, och sedan här! Ni gör mig så rörd! Tack Louise, du gör mig så otroligt glad! :* Tänker också se till att göra den här listan! :) Tack tack tack du underbara rödtott! <3 (men vad menade du med "old woman" ?) haha



PUSS på dig snygging!

Ha en fantastisk kommande helg!

Till top