Lillfingret

Kommer ni ihåg att jag berättade om mitt masakerade lillfinger?

 

Trots världens sämsta bild, kan ni tyda bilden?

Japp, 4 stygn blev det. Kommer ihåg när jag låg där på britsen och den skånska doktorn fråga mig: Har du ätit blodförtunnande? (Tänk er riktigt grov skånska också).

 

Ja, det var en riktigt traumatisk dag.


#1 - - Mindy:

Ha en skön kväll..Säger aj vad det gör ont när jag ser bilden.kram

#2 - - bella:

såäre.. :)

igår sov jag över hos en kompis, så har varit hos henne hela dagen och kommit hem för en stund sen. sen vet jag inte alls vad som händer imorgon, själv då? =)

#3 - - Erika:

sv. okej, men jo, det är sant att det passar på vissa andra :P

#4 - - Anonym:

men gud usch!

får ju nästan rysningar, vad har du gjort :O ?

#5 - - SARA:

Aj aj :(

#6 - - sadia:

aoch, vad hände?

#7 - - Elin:

sv: ja den har varit bara bra, din då? :) Kram

#8 - - Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins:

Hoppas du haft en bra kväll! :D

#9 - - maria:

härligt:) joda det är bra.

ajj, vad har du gjort?;o

#10 - - simone:

Sv: Tack! Uscha, stackars finger :(.. Jotack, dagen har varit finnemang! Och din..?

#11 - - Parisa:

Var med i veckans blogg! Du kommer nog vinna, för du har en jättesöt blogg :) Tipsa gärna vänner också.



http://parisaax.blogg.se/2009/august/veckans-blogg.html#comment

#12 - - jennifer:

Svar; haha nej inget jag heller skulle vilja ha tror jag :P

Haft en hel skön dag, självdå?=D

#13 - - SARA:

Precis! :) Ha en skön söndag! Kram

#14 - - ceelinee:

SVar: okej :p

Jag hade en bra dag igår, själv? :]



kramkram

#15 - - adina:

usch!!!



tack :D dom är söta :)

#16 - - ida:

Okej. Jag gör inte så mycket, ska gratta en släkting senare idag. Sj? :)

#17 - - melissa:

SV: den är jättemysig :D tack!

#18 - - Erik Keding:

Jag måste helt ha missat det, vad sjutton lyckades du göra?



Men det verkar jobbigt, framförallt med den skånska läkaren vill säga.

#19 - - Gabriella:

på internet :)

#20 - - jenny:

Usch vad hemskt! :(



Tack! det var faktiskt en kjol och ett linne men det ser ut som en klänning! haha :)

#21 - - jasmingz.blogg.se:

tack sötnos :D

#22 - - A L E X A N D R A:

sv; okej, låter kul! :) Oj! Vad har hänt med ditt finger? :o

#23 - - myrins ~:

ajajaj :(



sv: jo, det är sant :)



vad gör du då?

puss ♥

#24 - - Louise:

min syster är i australien:)

#25 - - tess:

men åh, TACK :) vad glad jag blev, hehe!



men aj aj, hoppas fingret mår bättre snart :)

#26 - - O T H I L I A:

okej, jag har vart med en kompis. sj?:)

#27 - - Maria:

Huj, det där såg då långt ifrån trevligt ut! Gör det fortfarande ont?



sv: Jaså, det kan jag inte tänka mig. Den blev säkert jättebra.



Vi sköt raketer igår eftersom det var villaavslutning eller veneziad som det också kallas. Då får man skjuta raketer här i Finland. :) Det är lite som en högtid, när man "firar" att sommarstugesäsongen är över för i år. Man skjuter in hösten med fyrverkerier kan man nog säga.

#28 - - Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins:

sv. hehe japp. jag jobbar som butiksbiträde så jag gör som butikbiträden brukar göra :P hehe. hjälper kunder, packar varor, står i kassan osv osv osv :D ehhee..



kramar

#29 - - Hilea:

men uscha, vad hände??

#30 - - matilda:

sv. tack! =) Ja den var bra din dag igår då?

#31 - - Ida Björck:

aj :S

#32 - - Lexie:

tack så jättemycket, vad glad jag blir :D

jag hade en bra dag igår :) och kommer förhoppningsvis ha det idag med :D hoppas du också får det!



usch så hemsk bild :o

#33 - - Laila:

haha ja.. sjukt irriterande :P

#34 - - Julia:

Hej :) Tänkte bara tipsa om min nystartade sida där jag säljer mina handgjorda smycken (främst armband) för 50-lappen, och örhängen för 20-lappen. Litegrann är inlagt, men mycket mer är på väg! Fri frakt om du köper för 50 eller mer :) Kika gärna in på http://juveliasmycken.blogg.se, först till kvar eftersom allt endast görs i ett exemplar :)

#35 - - Anonym:

Hej va tycker du om att bära kors när man inte är toroende? Tyck till i min blogg i detta inlägg: http://leaveit.blogg.se/2009/august/jag-bar-inte-pa-kors.html#comment

Hoppas du får en bra dag. Kramar!

#36 - - Jenny:

huuu.. ser ut att göra ont!

#37 - - Sessan:

Auuw stumpirumpan! Hur gick det där till :O



KÄRLEK!!

#38 - - simone:

hur läker det för dig?

#39 - - Daniela:

haha absolut ;D

njaaa den blev lite FÖR utvilande, låg och samlade damm framför datorn och blev fet hela dagen, haha :D

#40 - - Johanna:

tycker inte heller om och sy..så jag förtår du börja tjuta.... :(



#41 - - Emma:

Jag håller verkligen med dig :)

Ja jag har haft en bra dag! Schamponering idag i skolan så mina händer luktar jättegott. Haha själv? :D

#42 - - simone:

vad hände?:O



Idag så var jag i skolan ^^ sj? :D

#43 - - jennifer:

Svar; Okej :P Du får se resultat nästa vecka :P

#44 - - Daja:

oj läskigt!

Till top