Jag saknar dig..



Idag har varit en bra dag.
Gick bra på jobbet, mycket bärande och packa upp och slänga lådor, slitsamt med helt okej.

Har ni ibland kan känna närvaro av någon som har gått bort?
Jag har. Som idag när jag skulle gå och slänga lådor så kände jag doften av pappa. Ni vet, doften som bara han har. Det är lite kusligt men samtidigt väldigt betryggande. Man färdades tillbaka några år och hörde hur han ville att vi alla skulle gå ut och hjälpa till ute i trädgården allihopa. Hur han tittade på oss med ett stolt uttryck.

Jag saknar dig pappa..
#1 - - Malin-Hockeyfruga:

allt bra idag gumman? kan oxå känna en sån känsla att personen är med mig ibland..som du säger betryggande o rogivande! puss

#2 - - sanna:

stackars dig :'(



puwsii

#3 - - maria:

stackaren :(

min papap fick också en hjärtinfarkt..

Till top