Städ-torsdag!

Hej allihopa!

Är hemma nu, vilken lugn dag det har varit idag. Härlig väder har det varit också, solen lyser men dock lite små kyligt ute.
Trots allt de härliga idag så känner jag mig småhängig & det gör Tony också som är på jobbet just nu. Stackarn.. Han får komma hem snart så ska jag ta hand om honom & göra god mat.

Vad händer annars idag då?
Hade hoppats på att gå på stan igen och titta lite. Det är verkligen härligt att bara strosa runt och titta i alla butiker i lugn och ro.
Sen är det ju städ-torsdag vilket innebär precis vad det låter, att ta en sväng om med damsugaren & plocka på saker som ligger på golvet & sortera tvätten. Börjar bli dags snart idag... Tråkigt!

Har ni också visa dagar som ni städar?
Eller städar ni när ni känner för det?

#1 - - my:

jo anannas e sjukt gott, synd bara att jag e allergisk, fast jag har sån tur e inte kännt av det på ett tag, kanske håller det på att gå över (hoppas!) :D

#2 - - Rita ♥:

Haha, tack gumman! :) Nu har jag fixat med länken för det blev nått knas... och funkar det inte att trycka på länken, som det gör på min dator... säg till! Jag har vissa speciella städdagar, som dig :)

#3 - - tove:

hej! hittade din blogg för en stund sedan :) du har sjukt fin design! :O

ha en bra fortsättning av dagen :P

#4 - - L E N A:

hihi ja han är sötast! han är en tibetansk spaniel :) kram

#5 - - Viks:

Tack för svaret! :)

#6 - - Anonym:

ja eller hur :)

#7 - - Lina:

ja den har varit bra , sj? :)

#8 - - becca:

svar: Ok, härligt! :) Det är bara bra! Fint väder o allt! :D

Jag städar när jag känner fört, eller när det behövs. :)

Puss

#9 - - Tilda:

tack så jätte mkt för att du röstar på mig! :D <3

#10 - - Cajsa:

hehe ja! ^^

hehe, ok.. :P



inte mycke.. finns inte så mycket kvar att göra nu. ska öva låt tror jag. har inte noterna här så nu ska jag lära mig den utantill HELT! gillar inte texten på den dock, det är den som är kronglig.. :S jävla gamelsvenska nästan i meningsbyggnaderna.

#11 - - Veronica:

Sv: Jaha på så sätt (:

Ja, det har vart ganska bra med mig. Men jag börjar må lite illa nu, men det går nog över snart. (:

#12 - - Sofia:

Du påminer lite grann om min kusin faktiskt! :) thihi

#13 - - elaine:

jag har en bestämd dag, men det brukar inte bli att jag gör det då så jag måste göra det någon annan dag xD haha :)

#14 - - Sofia:

För de första har ni samma frisyr, +hårfärg, sen så är ögonen lite lika också! :) thihi

#15 - - elaine:

haha okeej :D

yess här är allt bra (:

med dig då ?

:D

Till top