At the front!

Jag tyckte väl att besökstatistiken hade ökat en aning! (Okej, jättemycket!)

Mitt inlägg om IT och Integritet har visst hamnat på blogg.se startsida!
Måset säga att det är riktigt roligt att få reaktioner från andra håll i denna fråga. Många verkar hålla med dig, riktigt roligt att se.

Får passa på att tacka Karin för att hon la upp inlägget! Tack Karin!
#1 - - jenny:

sv: Ja visst är de!



Tack detsamma:)



#2 - - Ävelicious:

okekokej! blir mys med pojkvännen :D

#3 - - Tove:

Okej, vad roligt att du gillar min blogg :D Jag blir så glad när jag får nya läsare!!

Det var roligt att du tyckte till om den också, ska fixa till så att de kommer med en och annan bild lite oftare. Jag lovar :P



Haft en rolig kväll? :)

Kraam

#4 - - emma:

tack desamma (: hoppas du har haft en fin kväll.

#5 - - Liene:

vad kul att du kom upp på första sidan:D

#6 - - Melissa:

Sv: Japp det är det verkligen :)

#7 - - Mindy:

Godmorgon gumman.Så skoj att du gillar mina bilder så mycket...Ha en skön fredag.kram

#8 - - LoEm:

Godmorgon :)

haft en bra valborg?

#9 - - natta:

härligt!

#10 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

så roligt när man kommer med på startsidan =)

#11 - - Olivia <3:

Hejsan, besök gärna min blogg! :)

#12 - - Nikki:

sv: Vad bra!

Ska ut med mina kusiner och kompisar, själv då? <3

#13 - - Rebecca ♥:

sv: Tack! =D

allt bra? :)

Kram :)

#14 - - Josie:

Ja, samma här, ska nog mest ta det lugnt. Kanske åka iväg en stund sen, annars vet jag inte.



Puss

#15 - - sannie:

är det slumpmässigt att ens artikel/blogginlägg hamnar på första sidan`?=

#16 - - Olessia:

vad roligt :D

#17 - - andrea:

svar:

haha ! :P

jaa det hade jag verkligen :) hur var din gårdag?

kram

#18 - - LoEm:

Vad tycker du om Katrina Bowdens stil? I love it :)

#19 - - ✿ N a t a l i e:

Tack så himla mycket! :)

Jo den har varit bra hittills :) Din då?

#20 - - Anonym:

va kul :)

#21 - - Jagheterintesune:

Förlåt för att jag inte svarat på din komentar tidigare men har ju som du kanske redan vet varit i Peking och praoat en vecka! :) Men nu är jag hemma och ska inom kort lägga ut massa bilder från resan + allt jag köpte! :D Hoppas du har haft det bra!



Kram! <3

#22 - - mathilda:

svar: Tack så mycket! :D



Kul att hamna på förstasidan :p



Puss!

#23 - - pelle:

Ja, jag såg det där. Congrats, mate!

#24 - - Heyli:

va roligt att du kom på förstasidan! :)



och jaaa de va hur gott som helst sitter och är sugen nu med :p

Till top