Sex and the City

Denna tisdags kväll så har jag haft ett SATC-maraton!
Tyvärr lyckades jag inte att övertyga karlm min att titta på den tillsammans med mig. Men som alltid, så dyker min kiwi upp som en trogen vän och gör mig sällskap.

Finns inget som går upp mot en kväll och kolla på Sex and the City!




Min lilla Kiwi snuff!


God natt och sov sött alla!
#1 - - Dress Like a Princess:

SATC är bäst!



Ååh så söt

#2 - - Mikaela:

ja det går ju inte att vara smart jämt ;)

#3 - - Alexandra:

Va roligt! Jag skulle vilja bygga mig ett hus och bara vara där tills det är precis så fint ja vill ha det!:)

Men de får vänta, först plugg sen hus & Inredning:)

#4 - - alec:

hej älsklingen behöver någon att prata med :S

#5 - - Sessan:

HAHA!! Min fästman är heeelt besatt av Sex n the city!! Hundra gånger större fan än vad jag är! Han tjatade om att vi skulle se sex n the city filmen :D



Hur mår det vackraste jag har?

#6 - - Bella:

Hejsan! Jag är lite hostig, men annars är det bra med mig :) hur är det med dig?

#7 - - MADDE:

Jodå det är bara bra med mig. Väntar att få börja jobba, men det går segt på den fronten. Men man håller sig sysselsatt ändå :) Kan lägga massor med tid på hästarna och bara ta det lite lugnt.



Hur är det själv då? Trivs du i stockholm och hur går det med jobb och allt?



#8 - - Dress Like a Princess:

jajjemän :) ikväll ska det planeras thailandsresa :)

#9 - - Mikaela:

nja, har lingonvecka och då är det aldrig bra med mig. det är rena helvetet. självdå?

#10 - - Dress Like a Princess:

Yes sir

#11 - - Mikaela:

jadu, jag gör mig iordning lite inför matchen ikväll. självdå

#12 - - Martina:

Åh älskar SATC! Snygg blogg du hade :)

#13 - - lise:

kika gärna förbi i min shop med egendesignade kläder!



trevlig dag :)

#14 - - Mikaela:

ja det är ju jätte mysigt!

#15 - - wallentinaa:

att lägga sig i rena lakan är otroligt ;p haha.. håller med! jag praoar hos min pappa :)

#16 - - Martina:

Så lite så :) Det är bara bra med mig! Hur är det med dig då? :D

#17 - - emelie:

sv: hehe mjo

#18 - - Martina:

Tack :D Ja lila är snyggt, höstigt och mysigt! :)

#19 - - Martina:

Ja min också just nu :) hmm, vet inte vad jag ska göra idag.. bara att jag ska till min pojkvän ikväll men nu vet jag inte. Funderar på att testa lite gamla kläder som jag inte har använt på ett tag. Rensa garderoben :) Vad ska du göra idag då?



Kram sötnos!

#20 - - [ N A D I A ]:

Oh, SATC!

#21 - - Maggie Curi:

gullii hund :P

#22 - - Hang:

Satc är världens bästa.. ;>

#23 - - Becca:

vill också ha den boxen!!!:(

#24 - - delinda:

håller med, SATC är det bästa =)

#25 - - R y d b e r g:

jag vill också ha den boxen ! ååh :P

#26 - - irma:

åh, SATC maraton! Underbart :)

#27 - - Becca:

jaha,då får man väl gnälla på min sambo lite nu då :P

Till top