På rosa moln med en slämpropp i halsen!

Idag har jag känt mig extremt hängig och tror att förkylningarna som härjar över Sverige just nu har landat på mig..

Har ni någon gång varit med om att eran dag har verkligen sugit big time och ni vill bara slå en stekpanna i huvudet på den som irriterar dig? 
Oja, en sådan dag hade jag idag.

Gick upp kl. 04.30 för att vara på jobbet 05.30. Trött och hängig som ett as gick jag upp & åkte till jobbet.. 
När jag kommer hem och legat och tjurat för att jag inte mår bra, så kommer min karl fram lite försiktigt, antagerligen för att han är rädd att jag ska ge mig på honom, och tog fram en bukett med rosa rosor OCH toalettpapper THANK GOD!  Jag har säkert använt en hel årsförbrukning av det..

Han är verkligen världens bästa! 
+ att jag fick honom att hyra ps. I love you också! 









 
#1 - - Cecilia Julin:

Svar: Haha :) men du bor i Stockholm va?

#2 - - Cecilia Julin:

Okej :) <3

#3 - - Emelie:

Va roligt att du vill vinna!:D:D Fortsätt så!:D

ha en jättejätte vra dag Louise!:D

kram<33

#4 - - Cecilia Julin:

Svar: Jag bor i Tyresö :) söder om Sthlm, vet du vart det ligger?

#5 - - Anonym:

tack! ;p

#6 - - Janna:

tack! ;p

#7 - - Maja:

Svar: Men herregud vad gulligt av honom! Har du sett Ps, I love you än? Den är ju en riktig bölarhistoria! Men så himla vacker!



Så jobbigt det lät att börja jobba så tidigt, men iofs så började jag jobba vid 06.30 när jag väl hade ett jobb, så man vänjer sig ju :)



Puss puss!

#8 - - Caroline:

rosa moln känns roligare än slämpropp...

#9 - - Anonym:

#10 - - Jenny:

oj förra vart visst tomt



men iaf, det var mys att träffa dig med =)

blir dock alldelles för sällan :(

<3<3

#11 - - Liene:

Vad snällt av honom:)

#12 - - Tessi:

Vilka?

#13 - - wallentinaaa:

så himla jobbigt att vara förlyld!

#14 - - carro:

va gulligt :)

#15 - - Evelina:

Blä för förkylningar :/

#16 - - Mimmi:

svar: Tackar :) Hoppas du haft en bra kväll,

#17 - - Mariah N:

Snällt av honom!

#18 - - Caroline:

nu har jag pluggat en liten liten stund. men sängen roppar snart.

#19 - - Mimmi:

svar: Med mig är det toppen, lite trött bara! Själv då?

#20 - - Maja:

Aha, vad skönt! vad är det du får göra på ditt jobb? Förresten, vet inte om du inte såg eller glömde svara på en annan kommentar från mig, frågade om du vet hur man får texten i sina inlägg att hamna bredvid en bild?

Kram /M

#21 - - Mimmi:

svar: Usch då, kyra på dig! :)

#22 - - Mariah N:

sv!,det är bra med mig.lite trött.ska sova!

God natt! bra med dig?

#23 - - Mimmi:

svar: Jag tänkte faktiskt börja stänga av och lägga mig i sängen och försöka sova :) Själv då?

#24 - - Lisa:

Hallå! Jadå allt är bra med mig :) med dig då?

Till top