Hemlis!

Yes, då var det snart dags!
Jag har en liten hemlis för er. Men jag kan inte avslöja den än.

Men jag kan säga att det är en stor & bra hemlis!


Det kommer bli stor slaget, det kommer bli roligt!
Jag ser verkligen fram emot det!
#1 - - Erica:

Svar: Jodå, det är bra. :) Själv då?

#2 - - Linda:

Jag sitter hemma och är sjuk. Vill göra om min bloggdesign lite och sådär... men jag vet inte hur=P och jag är ej så duktig på det^^

Vad gör du själv?=)

#3 - - Hannah:

Tack så mycket! :D



Jag ska resa till Indonesien och vara borta hela hösten :)

#4 - - Michelle:

Va roligt med Hemlisar! =)

Idag händer inte så mycket! Har precis vaknat och mår mycket bättre än i morse! =)

Händer nått skoj hos dej idag?

Kram

#5 - - XONX:

NJa inte riktigt :D jag började med att göra en ringbrynja föra året (fortfarande inte klar). sedan var det någon som bad om ett halsband så jag gjorde ett för ca 6 månader sedan. sedan dess har jag gjort det vid sidan av :D

#6 - - Linda:

Är det hon som du har gett förslag på på länkar? Jag har iaf skrivit till henne och frågade lite så får vi se vad hon säger=)eller var det någon annan du menade?=)

#7 - - Hannah:

Jag ska hälsa på min morbror, han bor där =) Så ska vi resa runt lite i Asien också!

#8 - - Linda:

Japp hon var det=) Och aa jag skrev till henne och kollade så får vi se vad man får för svar, vill så gärna ha en grymt snygg blogg lixom^^



Du har en väldigt fin btw!=)

#9 - - Ida:

Idag tar jag det bara lugnt. Själv då?

#10 - - Linda:

jo jag tyckte det jag med. helt klart. kollade runt lite där och dom var fina.

Hon får nog fria händer när det gäller till mig skulle jag tro^^ mkt roligare då=D om hon vill hjälpa mig vill säga=)

#11 - - Ida:

Vart ska du någonstans då?

#12 - - Linda:

Är det hon som har hjälpt dig?=)

#13 - - Anonym:

nej? :S

#14 - - Michelle:

ja guud va skönt för dej! =) Va ni tvugna o vaccinera er innan resan?

Hoppas verkligen ni får det bra! =) Kramar

#15 - - Linda:

Ah hemlisar e spännande,hm låt mig gissa e du gravid?

#16 - - Dress Like a Princess:

Ååh vad nyfiken jag blir nu

#17 - - JENNA:

HEJ ! :D



japp, med dej då ? : )

#18 - - Anonym:

Har du godkänt mig?

#19 - - Michelle:

Oh vilken tur! För vi ska hoppa på en sista minuten vid jul och jag vill ju helst slippa vaccinera mej pga bebben! =)

Kram

#20 - - Michelle:

Mmm jag ska ha en liten en i april! Så jag e inne i vecka 7 nu! =) Känns helt underbart att få dela en sån fin sak med någon! =)

#21 - - Anonym:

Ahh då går det inte. Mina frågor är iallafall. Tjänar du på att lägga ut reklam? För jag tjänar inte ett piss =) Hur många besökare per dag har du??

#22 - - XONX:

tack så mycket :) kolla min blogg nu :) uppdaterade med bilder från en kompis på mönsterna :D

#23 - - Sofie:

Låter roligt :D

#24 - - Marie:

sv. jag är rejält förkyld men annars är det bra. Btw älskar din hårfärg!

#25 - - Michelle:

Tackar! =)

Har inte så stor betydelse faktiskt! Bara någonstans där det är varmt och inte någon jätterisk för att bli Magsjuk! Först va jag sugen på Thailand i 2 veckor.. men det e lite riskabelt nu när det kommer smått!

#26 - - Anonym:

haha då ska man nog ha många besökare för att tjäna på det. hur hittar dina besökare till dig??

#27 - - XONX:

Tackar, Vilka smycken har du gjort då?

#28 - - Linda:

Tittade igenom alla hon har gjort och snygga är dom. Fatar inte att man kan vara så duktig=P

#29 - - sessss:

Men älskling, för mig kan du väl avslöja??! Jag som är såååååååååå nyfiken!!!



LOVE YOU!! I GONNA MISS MY BITCH!! tihi

#30 - - Sweet life style:

kul me hemlis!

#31 - - Michelle:

=) mmm det e roligt! =)

Hoppas ni får en underbar resa som sagt! Njut o ha roligt! =)

Kramar

#32 - - CAJSA:

Sitter i skolan och har "Tid till förfogande" :) du då?

#33 - - XONX:

Mycket tråkigt :( vad ska du göra idag då?

#34 - - Erica:

Svar: Inget speciellt typ.. segar vid datorn bara. :p Gör du då?

#35 - - sesss:

Jobbig du är, jag hatar heml isar & överraskningar!! Det kanske är därför som jag alltid tjuvöppnar mina julklappar tidigare :D haha



Du verkar inte göra ngn nytta på ditt jobb, du sitter fan o surfar minst lika mycket som jag tihi <3<3<3<3

#36 - - Linda:

Hur fort gick det för dig?=)

#37 - - Robin:

Hehe aa :D Åh va kul, hur länge blir du borta då? :)

Filmen va helt okej ;)

#38 - - Alice:

Haha, hoppas den är rolig då :P Fin blogg! <3

#39 - - Linda:

Ja självklart är det så. Men det var riktigt snabbt jobbat! Och ändå fick hon till den så fin som din är. Shiet duktigt!

#40 - - cassandrah:

Hejsan! svara gärna på min fråga på min blogg :D kram!

#41 - - CAJSA:

Jodå :) Jag gör Matte.. vad gör du då?

#42 - - Moa:

sv: halloj! jadå, allt rullar på :)

#43 - - Marre:

Det är bra tack :) Hur är det med dig ?

#44 - - NIKKI:

jätte fin design :)

#45 - - XONX:

Ingen aning :D varför ska du packa?

#46 - - JOSEFINE:

jättefin bloggdesign!

#47 - - Bäzz 1:

Det är kanoners. Själv?

#48 - - alec:

MEN MEN MEN INTE ENS BERÄTTAT FÖR MIG???? LEDSEN

#49 - - Agnes:

Kul med hemlisar;D

#50 - - dajana:

jodå d e bara bra..Själv? Fin blogg förresten =)

#51 - - melissa:

haha kul med en BRA hemlis ;p

#52 - - Jennie:

svar; yes box ^^

#53 - - Jennie:

svar; yes box ^^

#54 - - M:

Söt blogg

#55 - - emma:

Hej själv ^^

jodå, de är bra :)

själv då?



kul med en hemlis ^^

#56 - - Linda:

Nej det har jag ej, jag skrev bara en komentar, man kanske skulle maila istället^^ aja vi får se om hon svarar först=)

#57 - - Matilda:

även om jag inte vet va det är, så va skoj! :D

#58 - - kajsaaaaaaaaaa :]:

sååååå bra :D

#59 - - JESSICA:

sv: hehe, fast alla var rätt snygga =)



Jag vill veta hemlisen :)

#60 - - XONX:

ahha :D trevligt :D min mormor, bror och morsa är där redan :D kommer hem imorgon :D

#61 - - Cookie- Alexandra, KAKHUSET:

BERÄTTA :)

Till top