Wonderbra!

Teknikens under

Skulle det inte vara riktigt jävla nice att ha en sådan BH eller?

Jag skulle absolut vilja ha en! Tänk när man är ute och går/springer med en sådan!

Men skaffa en som sitter som berget isf, inte roligt när brösten har sina egna liv och rycker ut hörlurarna på dig?

Det sista man vill är ju en boxningsmatch med ens egna bröst?!
















#1 - - Matilda:

Sv: Funderar själv på att gå ut med älsklingen... är mys det med :)

#2 - - Ida Björck:

hahah, onödig teknik enligt mig :P

#3 - - Ida Björck:

svar: haha ja minst sagt ;D

#4 - - Mariah N:

Festlig behå,skull kunna tänka mig att skaffa en sådan,

#5 - - micaela:

sv: Jo jag mår bra :D



Tekniken ligger före allt nu ju -.- ? haha

#6 - - Matilda:

Sv: Jo precis! :) Jag njuter av att ha honom bredvid mig bara. Om vi ens så bara sitter o tittar på varann :)

#7 - - Matilda:

Sv: Man ryser ju alldeles underbat bara genom att prata om det! :) hihi.

#8 - - Ida Björck:

svar: haha ja ;D

#9 - - Matilda:

Sv: Hihi, aa... det är underbart!

#10 - - Evelina:

Haha, jag säger som dej - så länge de verkligen sitter på plats så!:) Frågan är hur de ska tvättas...om man kan ta ut iPoden eller?

#11 - - sandra:

sinnessjukt!

#12 - - Evelina:

Njae, inget för mig ;p

#13 - - Emilia:

gud vilket uppfinning ! :O :D

#14 - - Linda:

Jajjemän!

#15 - - sandra:

sv; haha, nej!

#16 - - sandra:

sv; so do i :D

#17 - - Emilia:

sv: ja, det kan man säga (;

#18 - - laijna:

haha, så sjukt xD

#19 - - sandra:

sv; na, ingenting. du?

#20 - - En Älskarinnas Bekännelser:

Men alltså... Ska man liksom ratta volym och så där? På brösten? Folk kommer ju tro att man är sinnessjuk :-)

#21 - - SANNA:

haha, va tufft!

#22 - - sandra:

sv; okey :P

#23 - - Liuza svarar:

sv: nja, skulle göra en kladdkaka men orkade inte :p

själv då?



haha va cool ipod/bh :D

#24 - - Nicole:

Bytte header nu ikväll ;) hehe..tack så mkt!

#25 - - Emilia:

sv: jo det är väll bra tack , själv ?

#26 - - laijna:

Svar: Aaa, det var det ;)

#27 - - Emilia:

sv: va bra då .

Jag kollar lite på tv , du ?

#28 - - johanna:

Vill du bli veckans blogg i min blogg?

Kommentera då minst 3 inlägg så är du med i lottningen (endast seriösa kommentarer)

CIAO

#29 - - GM:

ja men sjävklart :D Laddar upp bilder på skjortan och Piketröjan jag köpte imorgon, får inga bra bilder nu :)



Ha det så bra,

Kramar

#30 - - Liene:

sv: JUst nu kollar jag på lilla melodi festivalen, hehe.



Verkar som en bra bh!

#31 - - Nicole:

DEt är bra med mig, själv då?

#32 - - H*:

- sv ; haha ellerhur , jodå det är underbart , själv då ? : )

#33 - - H*:

- ojdå inte kul ju :O krya på dig, kom hem precis faktiskt, du då ? : )

#34 - - Em:

hha, cool!

#35 - - Michelle:

Hahaha det där e det värsta jag sett! Man slutar aldrig att förvånas över teknniken numera! =) Haft en trevlig helg?

Kram

#36 - - Lotta:

tack så mycket. jo det är bra. sj?

#37 - - [ M a k e u p Y o u r M i n d E c o M a g a z i n e ]:

Absolut! :) Jag klarar mig inte utan BH. Men på sista tiden har jag gått ner mycket i vikt så då har jag rättså små... då studsar de inte omkring så farligt :) Men det vore underbart med en riktigkt fast BH! :) Har hört talas om piller som ökar bröstens spännst men har också hört att de gör en steril :( ...vilket förstås är mindre bra. :)



Jag brukar lägga lite peeling och nattkräm på mina bröst. Då blir de fasta å fina. Min kille ääälskar dem! :D :P



Ja sköönt att plugga... men roligt att blogga lite! :D KRAM

#38 - - Dress Like a Princess:

Hehehe :P smart

#39 - - sofia:

haha så bäst ;>

#40 - - H:

Haha, sjuk uppfinning, men den säljer säkert.. :P

Till top