Vad tycker du?

Som ni nog alla vet så vann Kenza "årets blogg".
Vad tycker du om detta?

Jag kommer skirva vad jag tycker imorgon när jag får tid att sätta mig vid datan.
Tills dess, berätta, tyckte du att rätt blogg vann?

Om inte, vem hade du velat se som vinnare?



#1 - - Söderlund:

Lite tråkigt må jag säga.

Bella borde ha vunnit...

#2 - - Stina:

Idag är jobb som gäller för min del. Till kvällen blir det nog att sitta framför idol med lite vänner och ett glas vin. Jag borde nog kolla denna kenzas blogg..har dålig koll på henne..

#3 - - anna:

jag tycker det var fel. hennes blogg är riktigt tråkig nu. bella skulle vunnit.

#4 - - Lisa:

de är bara bra med mej, hu äre det själv?=)

fin bild:)

#5 - - Hanna:

sv; hehe ja (:

aha vad får du göra då? :p



hm, jag vet inte riktigt, vi ska nog ta en promenad o prata o så (: o köpa godis haha

I helgen har jag inte bestämt nåt spec, så jag får se :)

vad ska du göra då?

<3

#6 - - fannyyyy:

nja saker...

okej härligt:)

nja vet inte sj !?<3

#7 - - Ardiana:

tack :) detsamma

#8 - - sadia:

nä jag tycker faktiskt inte hon skulle ha vunnit ;P tycker att det finns mycket bättre bloggar därute som borde uppmärksammas istället! ;)

#9 - - Ida Björck:

svar: ja, det kommer nog bli bra :)

#10 - - zarah:

ah, ska på bio med min kille, dudå ? :)

#11 - - Julia:

hon är så sjukt söt men tråkigt blogg då och då.

#12 - - Melina:

kul :)

#13 - - Anonym:

Denna fredag ska jag bara slappa dagen lång innan man ska åka & jobba.HA en skön fredag söta du :) kram

#14 - - Johanna:

bra :p haha, då är jag inte ensam med att roffa åt mig alla pengar själv ;p



ändå jättemysigt :) jag ska bjuda min pojkvän på massor av restauranger när vi åker bort :)

puss

#15 - - HANNA:

SVAR PÅ FRÅGAN

jag tycker faktiskt inte att Kenza borde ha blivit årets blogg, jag menar, hon skriver en helt vardaglig blogg - vilket kan bli lite tråkigt i längden. Det finns så många andra, bättre bloggar som borde lyftas fram istället för de som faktiskt har haft sin tid i rampljuset ett bra tag. Vet inte riktigt vilken som skulle blivit årets blogg annars.. Men ja! lite besviken över vinnaren.



vad tycker du?

#16 - - Rockabilly babe:

Ja, det gick bra, förutom att jag har försovit mig nu. :O

Okej.



Ja, ikväll blir det myskväll. Imorgon umgås med vänner & pojke. Dudå?

#17 - - Marie:

Tack gumman det kommer säkert bli jätteskoj!

Ha en fin helg!!

kram

#18 - - Mia:

sv: mysigt, vad är det för hundar?



idag blir det jobb, tänkte också försöka bada hunden vilket kommer bli årets projekt då han är stor och vi bara har badkar :p kram

#19 - - L o t t i i i z z:

Jag röstade på StinaLee.. gillar henne :) Fast att hon inte uppdaterar lika ofta som hon gjorde innan. Tycker att hon är en tjej med båda fötterna på jorden. Synd att hon inte vann någonting :(



Jo tack :) Med mig är allting bra! Hur är det sj?

#20 - - SARA:

Jag var inte så insatt i det här med Blog Awards, men jag tycker Kenzas blogg är rätt tråkig, så tyckte väl inte att det var rätt vinnare

#21 - - Anders hessman:

grattis till en 15 plats. Men betänk att även 2an är en förlorare

#22 - - alec:

hej hjärtat.. hur mår du?

#23 - - Your Dream Closet - ,:

Åhad msyigt :) nej jag tog en rejäl somvormgon idag så det var skönt. nu ska jag neråt stan och prata med lite olik hårfrissörer. Ska du hitta på idag då?



Jag tyckte dte var helt rätt att Kenza vann årets blogg. Hon är en jordnära tjej som skriver om mer än gratisbio, gratiskläder osv osv. Har verkligen börjat tröttna på det där tjatet.

#24 - - Em:

det beror på vad man vill få ut av en blogg, jag gillar mest enkla bloggar där man bara får följa någon annans vardag. alla måste ju inte skriva seriösa bloggar.

#25 - - Karina:

Hej! Allt är toppen, tentapluggar idag... Ska ut och springa lite för att få igång hjärnan tänkte jag :)



nej, Kenza är inte "årets blogg" enligt mig, jag tycker att det borde ha blivit Blondinbella. Hon skriver bra, vågar provocera och har lyckats göra en business av sin blogg. Och allt trots att hon bara är 17. I'm impressed. Kenza är bara söt. Tyvärr. Jag känner inte att hon tillför något "extra".



Vad tycker du?



Ha det bra!

#26 - - Alexandra:

Jag hade velat se Stina som det..

#27 - - Emmelie:

Faktum är att jag nog inte tycker så mycket. Det är roligt att titta på bilder och se alla klänningar och så, men vem som vann eller inte - det berör mig inte alltför mkt. ;)

#28 - - Emma:

okej vad mysigt :)

en fest pålördag och lite lugnt ikväl ltror jag :) trevlig helg ! :) <3

#29 - - G I L R A E N:

Kenza har gjort sig sitt namn och det ligger lång tid bakom för att nå dit. Visst förtjänar hon sitt pris. :)

#30 - - FELICE - FASHION IS HOT OR NOT:

Jag är på andra plats nu, grattis till din placering:D

#31 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

hon har många trogna läsare och har hållit på länge, så nog förtjänar hon det allt :)

#32 - - Emma:

Jag tycker rätt blogg vann! Hon kämpar verkligen och är sig själv! Nej. Heja heja.

#33 - - Patricia Klinteberg:

Jag tycker det var rätt att Kenza vann, hon är värd priset! :D



Fin blogg du har, riktigt riktigt fin :)

#34 - - Carmen:

hej

kolla in fredagsfräckisen i min blogg :d hiih



pussas C





ps, gillar din header :D hihi

#35 - - Stephanie:

ja det är bra=) sj?

kram

#36 - - jenny:

Jadu..jag vet inte vad jag tycker..Jag gillar kenzas blogg fast den inte är så speciell lr ngt..hmm :P

#37 - - Josse:

Sv: Varsågod! =) jo, allt är bra med mig, med dig då?



kram :D

#38 - - sessan:

Du har verkligen jätte vackra ögon gumman!! Jag tyckte det var riktigt otäckt att pierca mig, det blödde ju :( Och i början fick vi verkligen inte igenom den tjocka "spiken" haha genom naveln, det svider än idag, men det dinglar nu ett navelsmycke wiihoo!!

#39 - - Helena:

Jag måste nog hålla med många av bloggarna ovan. Tyckte det skulle ha varit roligare ifall nån "ny" vann. Kändes lite förutsägbart att Kenza skulle vinna. Fast å andra sidan är det ju läsarna som väljer. Sen att röstsystemet är byggt på så sätt att man kan rösta hur många gånger som helst och att även bloggarna kan sitta och kryssa i sitt eget namn om och om igen både dag och natt om de så vill gör ju att det inte känns så tillförlitligt.

Men men, nog gnällande från mig för denna gång =P

Till top