Vad dricker du helst?

Nu när helgen är förbi, kan det vara bra att försöka ta reda på vad mina älskade läsare gillar att dricka under en mysig hemma kväll.

Så, Vad föredrar ni?
Fanta, Coca Cola eller Sprite?


Skulle vara roligt om ni kunde välja någon av dessa så ska jag försöka sammanställa detta & visa för er!

Hoppas ni har haft en underbar & lugn söndag!






Veckans blogg: Marielle
#1 - - e m m a:

- åh va härligt

de är egentligen samma här, har inte lyft ett finger under dagen. nu på kvällen har vi varit hemma hos svärföräldrarna på söndagsmiddag. riktigt trevligt.



modesty är en fräck restaurang/bar i Göteborg med både fantastiska måltider och drinkar.



va ska du göra i veckan då?



kramar

#2 - - Nannaah:

- Jahaja, =)

Jodå, jag mår väl bra! =P

Självdå?

Just nu dricker jag helst Fanta! ;D

kram

#3 - - Aho:

Coca Cola :D

#4 - - Sara:

Fanta eller Cola. Aldrig sprite ;p

#5 - - nadja:

haha klokrent när man läser ditt inlägg,,har just nu en filmkväll hehe,,,ska precis börja med vår andra film. Och i handen har jag sprite =)



kommentera gärna om filmerna jag ser ikväll...Puss

#6 - - Sandra:

faaanta <3

#7 - - Sandra:

Vad tycker ni om filmen Brokeback Mountain?

kommentera mitt inlägg; http://sandratjulins.blogg.se

#8 - - zarah:

jag dricker helst vatten menavdessa väljer jag tog kola:) det sitter inte fel när man är törstig.

krsm

#9 - - Hanna:

sv: aha okej! Jag började kolla vid denna säsongen, annars har jag itne kollat på de andra säsongerna, bara vid finalerna o så (;



Imorn ska jag kanske få hjälp med en kompis med en ny layout :) hehe o sen på kvällen ska jag på middag med ett par klasskompisar (:

själv då? :)<3



Nu blev jag jättesugen på Fanta ;D haha

#10 - - Eva:

absolut den var god. jo det är bra med mig. gillar inte att det är söndag men men.. hur är det själv. haft en bra dag. kram

#11 - - Ida Björck:

svar: ja satc-filmen är underbar :D



hm, dricker helst cola ;D

#12 - - Lexie:

ja med mig är allt bra :) sj? :)

åh, det är nog cola faktiskt :)

#13 - - martina:

sprite.

#14 - - Malin:

Vad roligt att höra:-)

Tack förresten, det är malinan.blogg.se som designat min blogg. Din är ju lila, så otroligt snyggt! Det blir min nästa design, i den färgen alltså:-)

Vad bra, det glädjer mig att du håller med mig om hundens rätt:-) Kram

#15 - - zandraa:

Va i gbg i dag igenm ne tog dte lugnt bara träffa lite vänner

#16 - - SANIBO:

sv: Ja usch, det är hemskt det där, haha. hoppas der försvinner. för vissa stora artister har fortfarande scenskräck, så det kanske inte alltid försvinner, men man blir väl mer van.'



Haha ja dom har verkligen haft gud på sin sida, haha. dom är farligt heta.

#17 - - Bea :):

svar : spelar lite på pojkvännens ibland bara hehe :)) spelar du lr?

#18 - - nosh:

men det är ju mysigt det med!

imorgon blir ddet jobb klockan 09.00 själv då?

kraam!

#19 - - Linda:

SV: oki.. tack för hjälpen.. jag dricker hälst fanta :)

#20 - - Jannie:

Det var supermysigt! Titta på bilderna :D



Har du haft en bra söndag då?



Kram sötnos, sov gott!

#21 - - Johanna:

jag dricker cola ja mums mums

#22 - - Johanna:

skulle gärna vilja ha reklam på min blogg med, vilka är det man kontaktar kram

#23 - - JOANNA:

svar: nej jag ska strax sätta på den:D har du elr?

#24 - - Emma:

Delta gärna i min tävling om en goodiebag värd cirka 500kr!

http://pemzy.blogg.se/2008/october/utkast-sadarja-slangde.html

#25 - - n ' en skön lirare:

Jaha, va händer då da?

#26 - - Author Unknown:

Får man säga pepsi max? ;)

Annars måste jag säga cola.... :)

Ha en riktigt bra vecka!

#27 - - Zäta:

ja det är skit spännande, hatar georgina :P



Det är bara bra, lite trött. durå?



Coca cola!

#28 - - chelena - mitt liv, mina frågor.:

jag dricker mest coca cola av dom dära tre, fast jag tycker inte om coca cola :p haha, idag så ska jag nog vara med kompisar durå? :)

#29 - - Li:

Hej!



Tack för uppmuntran idag ska vi sitta på biblioteket och diskutera olika sjukdomar.



Jag är egentligen ingen läskmänniska, men när jag dricker läsk blir det Sprite.



Ha en bra dag!



Kram

#30 - - Ema:

Haha nejnej. Det var bara en supersöt bild jag hittade på flickr. Oj, tack så mycket. Jag gillar inte mitt hår alla gånger.. Tycker det är rätt tråkigt.

#31 - - Alexandra:

Coca cola :)

sv: Musikgengre passar inte moi

#32 - - Anna:

Ja det kommer jag säkerligen skriva om :) Allt är fint, måndag & ny vecka & allt. Själv då? Jag dricker helt sprite :)

#33 - - josse =):

På basketen gick det väldigt bra, även fast det blev en förlust. Fast det blev ju en vinst! :D



idag händer inget speciellt, kanske dans och träning, men jag har ont i foten :( vad händer för dig då?



kram!

#34 - - Your dream Closet-,:

ne jag har inte testat den där produkten för jag vet inte vart den finns !! :( Har hittat den på massa tlänska sidor, men den måste ju finas i sverieg okså? Håller på att leta runt nu, så ska försöka se vart man kan hitta dne i sverige..



Nu sitter jag på jobbet, är helt slut efter de här helgen haha. Men de är väl bara att ta sig i kragen och gå ut och jobba :)

#35 - - Lisa:

gymnasiegrejs, dd?

jag skulle nog välja coca cola:D

#36 - - SARA:

Jag föredrar cola! :)

Precis, men det är så skönt med våran tvååring, för hon är så lugn, hon kan liksom stå uppbunden i stallgången med flera hästar i boxarna omklring sig utan att bli uppstressad, och nu har jag suttit på henne tre fyra gånger och hon har inte brytt sig ett dugg. Det är skönt att hon är så cool, annars blir det ju lätt att man själv stressar upp sig om hästen är hetsig. Kram

#37 - - micaela:

sv: Aha okej:)



Nej men samma här, har suttit vid datorn så länge så jag fick ont i huvudet haha..



Hm får se nu, sprite tycker jag knappt om, fanta är gott men man får ont i magen i stora mängder så jag väljer nog cola:D

#38 - - hayley:

Jag föredrar faktiskt pepsi. :)



Mjo jag har ju det ;) hihi vilka är dina favoriter då?



Idag händer inte så mycket ännu. Sitter och väntar på att vårdcentralen ska ringa tillbaka till mig, min mage fungerar inte som den ska och har inte gjort det på ett tag.. orkar typ inte mer :S



Har du några planer? :)

#39 - - Linda:

sv: haha jaså? :P hihi :)



har inte varit iväg ännu :(

#40 - - alec:

hej älsklingen min

det är sådär, jag vet inte om jag ska fortsätta att vara inlöagd eller inte, jag mår inge bra :(



hur mår du älskade??

#41 - - ' j ea nn y:

cola :)



sv. hehe tack :)

är inte din design uppe än ?

#42 - - L I S E:

cola light :)

#43 - - anna:

jag föredrar loka hehe men om jag måste välja nån av de där så blir det nog cola :)



svar: åh ja satc är ju grym! men har sett den tre gånger redan haha

#44 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

fanta is the shit :D

#45 - - Emma:

Det var kul där. E:M:D var där också :)

#46 - - Petrich:

coooca cola :D

#47 - - Ina:

Hoppas du haft en trevlig helg :)

#48 - - Erika:

Fanta :)



sv: Igår hände inte så mkt, sjd?

#49 - - Manda <3:

Sv: Haha jo det var super :)

Det är ju mysigt att bara inte göra någonting ibland.

I veckan, jarru, sova länge, shoppa och umgås med mina skåningar typ, själv då ?



Kram !

#50 - - En Älskarinnas Bekännelser:

Coca-Cola. Fast lightversionen, den vanliga får jag luddig tunga av :-)

#51 - - caroline:

Det är det bästa som finns :D Fanta!

#52 - - Natta:

sv: tack för din åsikt, snart kommer resultatet finnas på bloggen

#53 - - qube:

sv; ne ja vet itne riktitg va dom händer, blir lungt iaf :) sj då? och ja skulle helst dricka cola ;P

#54 - - Sanna:

Coca cooola, jag är nog n riktig Junkie tror jag hahah

#55 - - Hanna:

Åh, Tack så mycket :) Allt är bra med mej. själv? :)

#56 - - melissa:

coca! :D

#57 - - laijna:

Fanta :)



SvaR: jo det är bara bra själv ?? :)

#58 - - mickii:

sv: jag förstår det :/ uscha!

det låter bra det, har du gjort i helgen då?

min helg har varit kanon :D lugnt och mysig :D

puss





------



colaaa:D <3

#59 - - Mindy:

Coca cola helt klart..Allt är bra med mig...HA en skön start på veckan.kram

#60 - - natalie.:

- vad bra!

jag pluggar och praktiserar !

Vad gör du då? jobb/plugg ?

PoK

#61 - - SARA SOLVIK:):

Vad tycker du om att Johan Palm är med i IDOL?

(svara i min blogg)

#62 - - Lisa:

jo,tack allt är bra med mig <3



förutom att jag har lite problem med profilbilden i bloggen, jag har skrivit ett inlägg om vad som är felet, så om du vet nåt om det kanske du kan skriva till mig?



p.s jag dricker helst SPRITE!



puss<3

#63 - - Sara:

Jag var beroende av coca cola ett tag, och det var jävligt tufft. Så valet faller på det tyvärr :P



Svar: Jo jag mår bara fint, äter frukost och ska strax iväg o jobba.

#64 - - Therése:

Jag dricker sprite eller cola :P

#65 - - Kim:

det har alltid vara coca cola, men jag har fått dille på fanta. börjar att bli lite orolig :) durå?

#66 - - Anonym:

dricker inte läsk, tycker de e för sött, men godast av de tre sorterna får ja nog säga är fanta. :)

#67 - - boss:

ja, det var det också ;D



hade du en bra helg`?

vad gjorde du för något?



jag dricker helst cola! dudå? :D



puss!

#68 - - Maja:

coca cola, är beroende :)

#69 - - Karin:

cola:)

#70 - - Josefin:

cola lätt! :)

#71 - - Cajsa:

Marie åkte jättebra men folket ringde på torgny bara för att han gjorde illa sig. sympatiröstning TOTALT! Men nu är han så skadad att han kanske inte kan fortsätta. Hoppas att Marie och Nicklas får komma in igen i sånna fall.. :P

#72 - - Marie:

jo, jag vet att jag hört dem men kan inte lixom komma på vad det är för låtar :)



Idag blir det inte mycket gjort, är hemma med huvudvärk..



jag dricker helst cola :)



händer hos dig idag då gumman?

puss

#73 - - Maja:

Svår fråga :P

Olika , beror på vilket humör man är på!

#74 - - ardiana:

Cola :)

jodå de är bra här, hur är det själv?

#75 - - Melina:

cocacola zero

#76 - - RL:

Hm, beror på ;D cola antar jag.



sv: jag ska försöka få tag i en klipptid ;)

själv?



kramar

#77 - - Sue:

Cooola så klart. Beroende som faaaan! :)



Sugen på en ny bloggdesign? Har design utlottningar på min blogg. Spana in å kika ifall det är nått för dig kanske!



Kram/Sue

#78 - - JONNA:

sc; haha precis,

jag hr så mycket undangömda aggretioner mot just Tokio Hotel! haha! ;D

#79 - - ERIK:

tackar ^^ :D

#80 - - ERIK:

vet inte vad som händer idag. sjäölv?

#81 - - Johanna:

måh :( inget av dom alls! det blir så mycket kolsyra i näsan av läsk :p

pepsi funkar dock.



imorgon är jag i london & shoppar som en galning :D själv då?

pusspuss

#82 - - BJERNHAGEN:

Jag väljer nog fanta där!



sv: vi mös väl mest på :) jaha okej. jo men då tänker vi ju samma! rätt konstigt hur det kan bli, men de ser ju ut på ett speciellt sätt också, eller framför allt bill, är väl mycket det.

#83 - - SARA:

hahahah jag håller med dig till 100% ;)

hmm jag tror faktiskt ja skulle ta spriten..

#84 - - Cecilia:

Coca cola.

Nej, men jag har läst en hel del om det och min thesis handlade om hur modernistisk arkitektur har fungerat som referensmaterial för nutida konstnärer. :)

#85 - - josefina&Emelie:

Jag föredrar Fanta =)

#86 - - Madeleine:

Fanta eller sprite.

#87 - - felicia:

cola helt klart :)

#88 - - amanda:

Fanta! och du? :)

#89 - - Neftaly:

Cola!! <3

#90 - - Nelli:

Yesyeah ;D



Tack cute. Ska se om jag kan hitta people model då =) ska söka på google.se xD haha. Få se om jag hittar ngt där då.





Puss!!

#91 - - Tösens M a m m a:

Cola för min del...idag blir det plugg och bus med Ängla...händer för dig? Kram

#92 - - olivia:

cola ;)

#93 - - Linnea:

Coca Cola :D !

FFS :D

allt brA?

#94 - - Nikolina:

åh mys :D idag vet jag inte va jag ska göra riktigt, men jag får nog ta tag i plugget så jag är ledig i helgen och inte får ig i skolan. :)

#95 - - Linnéa:

jadu, ska väl försöka plugga lite och slappa slappa slappa! :D sj?



COCA-COLA <3

#96 - - Jack:

Dricker helst alla :P

Men om jag måååååste välja ngn - sprite :D

#97 - - Becca:

coca cola light :P

#98 - - Lisen:

Helt klart Cola! Det är lite av min drog ;)

#99 - - Sessan is bride to be:

Jag hatar läsk, tycker inte alls om det. Smakar päckel, men om jag måste välja så är det nog sprite... för cola smakar blää!!! =(



Min kompis fick en egenkomponerad drink en gång och den smakade badrumsfräsch =)



Allt är bra med mig, mkt att göra som vanligt, tar aldrig slut. Själv då? göra i dag? Kram

#100 - - Sessan is bride to be:

Du måste vara den enda som har svarat turkos =)

#101 - - Elina:

Alla tre är ju goda :)

Men sprite i första hand :)

#102 - - ♥ Nadine:

COLA! :P

#103 - - Rebecca:

ska nog ut ett tag :) sedan vet jag inte, själv då? puss

#104 - - sadia:

sprite tycker jag bäst om ;)

#105 - - natalie.:

Fanta ;P dudå ?

#106 - - Dress Like a Princess:

COLA

#107 - - annanoc:

coooola så klart :D



ha en toppen dag!

#108 - - SveaJ:

Självklart Coca Cola! :)

#109 - - Josefine:

Länge leve fanta :D

#110 - - Sessan:

Jag har druckit fööör mycket cola, så jag föredrar nästan fanta nu, iallafall när jag är utomlands. För deras fanta är så mycket godare. Sprite är godast till vodka :D



<<3<3<333

#111 - - H:

Fanta eller sprite, absolut inte cola

#112 - - emelie:

Cola :D

#113 - - Sandra silvia:

Fanta exotic :D

#114 - - mimmi:

Sprite:)

#115 - - Becca:

ja,sprite funkar lite då och då

#116 - - Sara:

Jag jobbar på en förskola och trivs kanon. Barnen var ute och lekte när jag kom gående, då sprang de fram allesammans och kramade om mig. Det känns i hjärtat :)



Kram!!

#117 - - anna:

typ sprite :)

#118 - - Malin:

Det går fint! Många som är med och skriver upp sig på namnlistan för Hundens rätt! Det är hur bra som helst. Kram

#119 - - Neftaly:

jadu.. någon gång så måste det komma någon dålig dag:) jag förstår inte riktigt vad du menar:P "Något speciellt?"

#120 - - Emma:

Har ingen aning

#121 - - Josefine:

Coca Cola såklart :)

#122 - - mia:

gillar inte läsk

#123 - - Isabelle:

Jag dricker inte läsk överhuvudtaget :p Så jag väljer alternativ 4) mineralvatten :)

#124 - - emma:

sprite :D

#125 - - Veronica:

Coca coooola

#126 - - Jenny:

jag gillar inte någon av dom speciellt mycket:)

#127 - - Fiski:

om man måste välja någon av dom så blir det helt klart CocaCola ! :D

#128 - - Ida:

Cola så klart=)

Till top