Tips!

Jennifer Aniston är ju mer eller mindre känd för hennes avundsvärd, vackra hårsvall!

Jag själv har inte så mycket att säga till om när det kommer till mitt hår.
Nej, den har sin egen vilja och i ren protest så lägger det sig ner bara för att de kan det.. Suck.


Att få ett blankt välskött hår är något som kräver daglig omvårdnad.
Man måste anpassa shampoo, balsam och inpackningar efter vilken typ av hår man har. Det är också viktigt att veta att håret ändras efter årstid, ålder och levnadsfaktorer.

Att ha rätt redskap (som borste eller plattång) är en förutsättning för att få en snygg frisyr.












#1 - - Sue:

Tja bruden.. Ja du verkar ju välldigt mycket vela ha en ny design :) Jag skulle kunna pyssla ihop en när jag har tid över och se ifall det är nått du är intreserad av :)



Har du nå speciella önskemål. Som sagt, jag vill hålla dom ganska enkla! Du kan maila mig på [email protected]



Kram

#2 - - Lexie:

bra tips ;)

#3 - - nadja:

vilket fint hår hon har på bilden

#4 - - Hanna:

Nu har du chansen att bli Veckans Blogg på min blogg igen. Kommentera i rätt inlägg :) Vinnare utses på söndag. Kram H

#5 - - Jessi:

bra inlägg :)

#6 - - Elina:

Hennes hår är uttjatat:P

#7 - - Sessan is bride to be:

Det är superviktigt med bra produkter till håret. Asså, det är stor skillnad från billigt schampo och frisörschampoo... =)



Jag älskar dock beyonces hår... vilket svall =)

#8 - - Johanna:

aaaaaaaah, london är dundernice :)

ska ladda upp bilder snart :) ska fixa så jag får från de andras kameror bara :)

#9 - - Loo - Veckansblogg?:

Happy Halloween! :D

#10 - - Neftaly:

Älskar hennes hår!:) Fast jag gillar inte det när det är platt >.<

#11 - - baby loonia:

Hopplöst för mitt hår

#12 - - Therese Marie:

sanslöst vacker!

Till top